Tuli juuri ostettua F11 530d -11, mittarissa 150tkm. Mitä huoltoja tai tarkistuksia kannattaisi tehdä? Vanhaan E39:iin vaihdatin automaattilaatikon öljyt samoissa kilometrimäärissä, ja poistin imusarjan läpät. Varmaankin läpät löytyy edelleen? Kannattaako ne ottaa pois? Jostain luin että panoraamakatto voi vuotaa, onko siinä jotain tarkistettavaa? Entä onko Suomiautoissa jotain erityisiä talviosia. Isompaa akkua tai jotain muuta? Jäähdytin nesteet nyt ainakin pitää tarkastaa syksyllä.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
F11/F10 käytettynä, mitä huomioitavaa?
Collapse
X
-
Tasonsäädön pussit missä kunnossa? Vuotaako egr jäähdytinnestettä? Alatukivarsien nivelten kunto? Sisäkennot tuppaa vuotamaan kylmäaineet pihalle, joten seuraavassa ilmastointihuollossa väriaine sekaan. Helpottaa mahdollisesti tulevaa vuodon etsintää. Noi ainakin kannattaa tsekata.Nyt: E36 323i M-Sport
Ex: 1x E30,E31,E61 2xE46 3xE32 6xE34 6xE36 8xE39
-
-
Originally posted by Aspoi View PostTasonsäädön pussit missä kunnossa? Vuotaako egr jäähdytinnestettä? Alatukivarsien nivelten kunto? Sisäkennot tuppaa vuotamaan kylmäaineet pihalle, joten seuraavassa ilmastointihuollossa väriaine sekaan. Helpottaa mahdollisesti tulevaa vuodon etsintää. Noi ainakin kannattaa tsekata.
Ihanko oikeasti muutaman vuoden vanhoissa 500 sarjalaisissa tollasia vikoja useamminkin?
Comment
-
-
Originally posted by Aspoi View PostTasonsäädön pussit missä kunnossa? Vuotaako egr jäähdytinnestettä? Alatukivarsien nivelten kunto? Sisäkennot tuppaa vuotamaan kylmäaineet pihalle, joten seuraavassa ilmastointihuollossa väriaine sekaan. Helpottaa mahdollisesti tulevaa vuodon etsintää. Noi ainakin kannattaa tsekata.
Nopealla googletuksella imusarjan läpistä löytyi että N57:ssa design on muuttunut vanhasta. Ja läpät on suuremmat kuin reikä josta ne voisi päästä koneelle, joten vaikka läppä irtoaisi, niin se ei pääsisi rikkomaan konetta. Tämä tosin oli foorumipostaus täältä (http://www.e90post.com/forums/showth...=619414&page=2). En löytänyt mitään juttua että olisi jollain hajonnut tai ohjeita läppien poistoon. Joten pitää seurata tilannetta tuon osalta.BMW F11 530dA touring -11 Havanna
BMW E39 525dA touring -02 Toledo
Comment
-
-
Tasonsäädön pussit voi mennä vaihtoon piakkoin. Etupyörien laakerit on itellä vaihdettu kahdesti ja laturi pari kuukautta sitten. Matkaa tosin taitettu jo 300tkm.
Olennaisin ero edellisiin E61:siin on, ettei ole ollenkaan niitä varsinaisia vikoja. Huimasti parantunut mallivaihdoksen myötä.---Bmw...ja olet jo perillä---
E30 320i Cabriolet -89
E39 525dAt -03, ex E39 525dAt -03, ex E39 525aAt -01
exF11 518dAt -15, F11 520dAt -12, ex G31 520d -17
Ex E61 520dAt -10,ex E61 520dAt -08,ex E61 520dAt -06
---Jo 3800000 km takana---
Comment
-
Comment