Originally posted by 205/65-15H
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
F10 520dA vaihdelaatikkomurheita
Collapse
X
-
Kauanko
Mulle hajosi jenkistä laatikko muutaman kuukauden jälkeen kun olin ostanut auton. Myyjäliike (Metroauto) joutui korvaamaan koko homman vaikka alkuun koetti kiemurrella irti vastuustaan. Etsin hieman apuvoimia, niin jo ääni muutui kellossa. Olin auton toinen omistaja, eikä sillä ollut vaikutusta lopputulokseen vaikka ensin niin väittivät.
Tietysti jos tämä BMW on ollut kauemmin kuin 6 kk nykyisellä omistajalla, niin sitten tilanne on hieman toinen.F11 530 xD LCI
Comment
-
-
Originally posted by Shappire View PostMulle hajosi jenkistä laatikko muutaman kuukauden jälkeen kun olin ostanut auton. Myyjäliike (Metroauto) joutui korvaamaan koko homman vaikka alkuun koetti kiemurrella irti vastuustaan. Etsin hieman apuvoimia, niin jo ääni muutui kellossa. Olin auton toinen omistaja, eikä sillä ollut vaikutusta lopputulokseen vaikka ensin niin väittivät.
Lainaus kuluttajaviraston dokumentista:
"Käytetyn auton ostaja ei voi esittää vaatimuksia maahantuojalle muutoin kuin maahantuojan antaman takuun perusteella."
Comment
-
-
Originally posted by hw74 View PostTässäkään tapauksessa ilmeisesti maahantuoja tai valmistaja ei korvannut mitään. Kuluttajaviraston mukaan virhevastuu on nimenomaan käytetyn auton myyjällä.
Lainaus kuluttajaviraston dokumentista:
"Käytetyn auton ostaja ei voi esittää vaatimuksia maahantuojalle muutoin kuin maahantuojan antaman takuun perusteella."M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Originally posted by Spetke View PostEpäilijät epäilköön niin paljon kun haluaa, minä en teille jaksa googlata mitään faktaa mistään kun ei vaan kiinnosta, on parempaakin tekemistä.
Uskokaa mitä haluatte mulle ihan sama.
Nimim: monta vuotta aikanaan istunu merkkiliikkeen tiskin takana tämmöisiä vastaavia asioita ratkoneena...
Mistähän auto on ostettu? Itse yrittäisin kyllä pistää tuon 3te maksun sinne mistä auto on ostettu.Supra MKIV 6spd lhd
W212 E350CDI
Ex: E39 530d
Comment
-
-
Originally posted by Krister View PostNiin, eipä se sitä tarkoita että vaikka olette "ratkoneet" näitä että olette ratkoneet niitä oikein ja lain kirjainta noudattaen.. Kyllähän jälleenmyyntiorganisaatio yrittää viimeiseen asti ratkoa niitä niin että omaan pussiin tulee eniten rahaa.-Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
-Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
-Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
-Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms
-BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.
Comment
-
-
Originally posted by Krister View PostMistähän auto on ostettu? Itse yrittäisin kyllä pistää tuon 3te maksun sinne mistä auto on ostettu.
Asiaahan tässä tässä nyt on tullut jo paljonkin, mutta edelleen ihmettelen, ettei valmistaja ottanut kustannuksiin osaa ollenkaan... No, kuten sanottua, ei meikäläisellä ole tällaisesta kokemusta niin ihan ihmettelyn kantilta tätä on tullut seurattua.
Nimim. Käytetty, lähemmäs 200tkm menty auto yksityiseltä niin tietää tasan kuka maksaa jos jotain hajoaa.F11 525dx M-Sport ’14
w123 240D Lang MR '81
Comment
-
-
Originally posted by Krister View PostNiin, eipä se sitä tarkoita että vaikka olette "ratkoneet" näitä että olette ratkoneet niitä oikein ja lain kirjainta noudattaen.. Kyllähän jälleenmyyntiorganisaatio yrittää viimeiseen asti ratkoa niitä niin että omaan pussiin tulee eniten rahaa.
Mistähän auto on ostettu? Itse yrittäisin kyllä pistää tuon 3te maksun sinne mistä auto on ostettu.
Kyllä se on tuolla BMW:eenkin puolella lakiosaamista näissä asioissa, ei ainoastaan harrastaja foorumilla.
Ja kyllä ne nykypäivän asiakkaat ovat täysin tietoisia näistä asioista ja pykälistä niin kuin tässä nyt itse huomaatte, että ei tuolla autoliikkeen tiskillä porukkaa niin vaan jymäytetä.
Ihmiset osaavat etsiä itsekkin tietoa, kiitos internetin ihmeellisen maailman
Comment
-
Comment