Announcement

Collapse
No announcement yet.

F10/F11 ohjauksen keskitysongelma - uusi auto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • miiahone
    Newbiemmer
    • Sep 2014
    • 6
    • Espoo

    F10/F11 ohjauksen keskitysongelma - uusi auto

    moi,

    Olen ensimmäistä BMW:tä miettimässä. Uusi, 520d xDrive, vakioalustalla ja -renkailla (225/55R17). Mielestäni ohjaus keskittää turhan voimakkaan oloisesti moottoritienopeuksissa ja huomautin tästä kauppiaalle. Jannu sanoi että vaihtamalla runflat-renkaat normaaleihin samankokoisiin, ongelma poistuu. Perusteena se että runflatit ovat sen verran jäykemmät. Mun mielestä vähän ontuva selitys eikä Vantaan Airportin Autokeskuksessa ole tietenkään yhtään uutta Bemaria ei-runflateilla.

    Sikäli sääli että brand new ison Bemarin ajettavuus ei ole sellainen mitä voisi odottaa.

    Miten on - totta vai tarua?
  • alttu
    Bimmer Fanatic
    • Aug 2010
    • 519
    • Nummela

    #2
    Totta. Itsellä ainakin vaihtaessa premium merkin run flatit kokoa suurempiin nankangeihin ajettavuus parani huikeasti. Ensimmäisen kerran pääsin F11:lla konkreettisesti toteamaan tuon run flattien ajettavuutta heikäntävän ominaisuuden!
    F15 30d ///M-SPORT
    Ex.
    F10 530xda ///M-SPORT, Audi A7 3.0tdiq S-line, F11 530xda///M-SPORT x4, F11 520da ///M-SPORT , E61 530da ///M-SPORT, E61 525da ///M-SPORT , E91 320d ///M-SPORT

    Comment

    • Dunky
      Bimmer Enthusiast
      • Feb 2003
      • 4929
      • Kotka

      #3
      Tottahan se on... Rengastuksen päivittämällä tulee autosi (kunhan ensin ostat sen) jälleen ajettavaksi
      Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita

      Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.

      Comment

      • veku
        Bimmer Enthusiast
        • May 2005
        • 6324
        • P-Pohjanmaa

        #4
        Originally posted by alttu View Post
        Totta. Itsellä ainakin vaihtaessa premium merkin run flatit kokoa suurempiin nankangeihin ajettavuus parani huikeasti. Ensimmäisen kerran pääsin F11:lla konkreettisesti toteamaan tuon run flattien ajettavuutta heikäntävän ominaisuuden!
        Tämä huomattiin kanssa,ei toimi nuo run faltit suomessa.
        Autossa oli alun perin good year run flatit ja nyt nankang normi renkaat vielä tuuman isompina 19->20 ja nyt menee hienosti.
        F11 M550D
        E39 M5
        F26 3.0 Da M-Sport
        E61 535D M-Sport

        Comment

        • tonit
          Bimmer Fanatic
          • Aug 2005
          • 281
          • Helsinki

          #5
          Originally posted by veku View Post
          Tämä huomattiin kanssa,ei toimi nuo run faltit suomessa.
          Autossa oli alun perin good year run flatit ja nyt nankang normi renkaat vielä tuuman isompina 19->20 ja nyt menee hienosti.
          Samat kokemukset täällä kun 18" Contit vaihtuivat 20" Nankangeihin.

          Comment

          • VESiX
            Bimmer Fanatic
            • Jul 2007
            • 407
            • Kehä 1

            #6
            En minäkään kuulu run flat faneihin, mutta muistutan silti, että vika voi olla myös pyörien suuntauksessa. Uusissakin autoissa voi olla kulmat pielessä. Muistaakseni säätö menee takuuseen ensimmäisten 3000km aikana.

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎