Moro, missä sais kohtuuhintaan ohjelmoitua myös F10 takavalot palamaan päivävaloasennossa? P
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Päivätakavalot?
Collapse
X
-
Originally posted by jukpitka View PostMoro, missä sais kohtuuhintaan ohjelmoitua myös F10 takavalot palamaan päivävaloasennossa? P
F10 530da xDrive -14
----------------
E92 330d -09
E93 325i -08
E92 330d -08
E61 535d -06
E91 320d -08
E46 330Ci -01
E61 525d -06
E90 320i -05
E46 325i -01
E46 318i -99
E36 316i -91
-
-
Originally posted by Weuli View PostNimimerkki Böntti taitaa olla Tampereelta. Kokeiles siltä.
http://www.btcf.fi/forum/member.php?u=63785
Comment
-
-
Nii juu ja täälläkin onnistuu!sigpic
P:0409699000
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET!
tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan.
Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu!
AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
Comment
-
-
Originally posted by Firstson View PostTarkoitatteko niitä taka valojen alla puskurissa olevia pitkiä ohuita valosoiroja?
Comment
-
-
Originally posted by hydrophyte View PostEi vaan isoja takavaloja. Taitaa 2012 vuosimallista eteenpäin EU:n normi olla ettei takavalot saa palaa päivävaloasennossa. Mun edellisessä f11 vm2011 paloi, mutta nykyisessä vm2012 ei pala. Mun mielestä olisi järkevää, että palaisi..
Mutta todellakin suositeltavaa että koodattaisiin palamaan aina.
Tuolla liikenteessä olen muutaman kerran meinannut ajaa edellä kulkevan auton perään kun lumipyryssäkin ajetaan perse pimeänä. On tehnyt mieli repiä kuski ulos autosta ja viedä auton taakse ja kysyä että puuttuuko täältä jotain.Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Originally posted by Firstson View PostSaako näihin muuten kuin modaamalla nuo päävalojen alapuoliset viirut palamaan?
Noista takavaloista, 9/2011 alkaen Bemareissa ei takavalot pala päivänajovaloilla. Mitään lakiin perustuvaa syytä tälle ei ole, niin kuin Tommix sanoi ne saa olla päivävaloilla joko päällä tai pois päältä.-Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
-Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
-Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
-Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms
-BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.
Comment
-
-
Originally posted by Firstson View PostTarkoitatteko niitä taka valojen alla puskurissa olevia pitkiä ohuita valosoiroja?
Ja takavalojen palamiseen voidaan maakohtaisesti itse päättää, laki ei pakota perän pimeäksi. On vaan maahantuojille helpompaa laiskuuttaan jättää ne valmistajan perusasetuksien mukaisiksi.
paljon parempi olis jos pohjois euroopan maissa päiväasennossa myös takavalot palais aina maahantuojan koodaamana / tilaamana."Kyllä kunnossa oleva Bemari on hieno peli. Harmi että epäkuntoinenkin bemu on sen verran hyvä ettei aina edes tiedä että jossain on vikaa"
E60 523iA -08
Comment
-
-
Originally posted by Havis View PostEikös ne puskurin kapeat punaiset osat ole pelkät heijastimet?
Ja takavalojen palamiseen voidaan maakohtaisesti itse päättää, laki ei pakota perän pimeäksi. On vaan maahantuojille helpompaa laiskuuttaan jättää ne valmistajan perusasetuksien mukaisiksi.
paljon parempi olis jos pohjois euroopan maissa päiväasennossa myös takavalot palais aina maahantuojan koodaamana / tilaamana.
on ne heijastimet.
oma äffä on tilattu tehtaalta uutena takapäivävalo-optiolla, joten sitä ei ole tarvinnut koodailla. liekö ollut saksassa pakollinen vuonna 2010?Kulkineet/projektit:
640D F06
530iA E39
635 CSi E24
518i E28 M54B30 http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=293876
1502 http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=240991
Comment
-
Comment