Moi,
tällainen kysymys vuoden 2012 F10:stä asiantuntijoille:
Välillä esim. valoihin pysähtyessä ratin kautta tulee selvästi havaittavaa värinää, joka tuntuu lähinnä siltä niin kuin ohjaustehostin kytkeytyisi nopeasti päälle ja pois toistuvasti. Pysähdyksissä värinän saa usein esille rattia hieman kääntäessä kääntäessä. Autossa (530d) on aktiiviohjaus, mutta vakioalusta (ei adaptive drive).
Laakkosen mielestä ilmiössä ei ole mitään outoa, mutta tuntuisi omituiselta että tuollainen ajoittain vaihteleva värinä olisi täysin normaali tila.
Voiko tämä liittyä jotenkin sähköiseen ohjaustehostukseen?
tällainen kysymys vuoden 2012 F10:stä asiantuntijoille:
Välillä esim. valoihin pysähtyessä ratin kautta tulee selvästi havaittavaa värinää, joka tuntuu lähinnä siltä niin kuin ohjaustehostin kytkeytyisi nopeasti päälle ja pois toistuvasti. Pysähdyksissä värinän saa usein esille rattia hieman kääntäessä kääntäessä. Autossa (530d) on aktiiviohjaus, mutta vakioalusta (ei adaptive drive).
Laakkosen mielestä ilmiössä ei ole mitään outoa, mutta tuntuisi omituiselta että tuollainen ajoittain vaihteleva värinä olisi täysin normaali tila.
Voiko tämä liittyä jotenkin sähköiseen ohjaustehostukseen?
Comment