Announcement

Collapse
No announcement yet.

Huono penkki?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Auto123
    Newbiemmer
    • Dec 2013
    • 10
    • Suomi

    Huono penkki?

    Tässä olisi loppusuoralla seuraavaksi autoksi mm. uusi Business Exclusive varusteinen viitonen. Se penkki vaan on sellaisenaan huono. Selkä menee kaarelle kuin olisi riippukeinussa vaikka pitäisi olla suora. Selkänoja on jotenkin veltto keskeltä ja yläosasta painaa hartioita eteenpäin. Niinpä minun selkäni kipeytyy jo tunnin koeajolla.

    Liikkeessä ei ole uutta mallia missä olisi ristiselän tuen säätö joten ei pääse tutkailemaan kuinka paljon tuo ristiselän tuen säätö toisi tullessaan selkänojaan parannusta.

    Jos jollain on ollut samanlainen havainto sporttipenkin muotoilusta ja tuesta ja on päässyt kokeilemaan uusinta sporttijakkaraa ristiselän tuen säädön kanssa, niin kiitollisuudella ottaisin vastaan kuvausta tuon säädön tuomasta vaikutuksesta
    Last edited by Auto123; 08-02-2016, 19:26.
  • Saarikoski
    R.I.P.
    • Feb 2005
    • 726
    • KOKKOLA

    #2
    Originally posted by Auto123 View Post
    Tässä olisi loppusuoralla seuraavaksi autoksi mm. uusi Business Exclusive varusteinen viitonen. Se penkki vaan on sellaisenaan huono. Selkä menee kaarelle kuin olisi riippukeinussa vaikka pitäisi olla suora. Selkänoja on jotenkin veltto keskeltä ja yläosasta painaa hartioita eteenpäin. Niinpä minun selkäni kipeytyy jo tunnin koeajolla.

    Liikkeessä ei ole uutta mallia missä olisi ristiselän tuen säätö joten ei pääse tutkailemaan kuinka paljon tuo ristiselän tuen säätö toisi tullessaan selkänojaan parannusta.

    Jos jollain on ollut samanlainen havainto sporttipenkin muotoilusta ja tuesta ja on päässyt kokeilemaan uusinta sporttijakkaraa ristiselän tuen säädön kanssa, niin kiitollisuudella ottaisin vastaan kuvausta tuon säädön tuomasta vaikutuksesta
    En nyt ihan tajua (ei oo kylläkään ensimmäinen kerta) mutta onko comfortit poissuljettu?

    Comment

    • Auto123
      Newbiemmer
      • Dec 2013
      • 10
      • Suomi

      #3
      Originally posted by Saarikoski View Post
      En nyt ihan tajua (ei oo kylläkään ensimmäinen kerta) mutta onko comfortit poissuljettu?
      Ikävä kyllä on koska tuo sporttijakkara nahalla on käsittääkseni ainoa mitä neliveto-exlusive business malliin saa ja kun kyse vielä on liisarista niin yrittäisin välttää ylimääräisiä kalliita varusteita. Ristiseläntuensäätö on vielä kohtuullinen lisäkulu. Enempi painaa kuitenkin just tämä lisäkustannuspuoli.

      Comment

      • poke
        BTCF Member
        • Feb 2005
        • 3096

        #4
        Originally posted by Auto123 View Post
        Ikävä kyllä on koska tuo sporttijakkara nahalla on käsittääkseni ainoa mitä neliveto-exlusive business malliin saa ja kun kyse vielä on liisarista niin yrittäisin välttää ylimääräisiä kalliita varusteita. Ristiseläntuensäätö on vielä kohtuullinen lisäkulu. Enempi painaa kuitenkin just tämä lisäkustannuspuoli.
        Minulla on omassani normipenkit ristiselänsäädöllä. Paremmat ne on istua, kuin esim sportit ilman ristiselänsäätöä. Eli suosittelen valitsemaan ehdottomasti ristiselänsäädöllä olevat penkit.
        Kulkineet/projektit:

        640D F06
        530iA E39
        635 CSi E24
        518i E28 M54B30 http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=293876
        1502 http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=240991

        Comment

        • b mutteri kasa
          Bimmer Enthusiast
          • Oct 2006
          • 1461
          • Area 03

          #5
          Originally posted by Auto123 View Post
          Ikävä kyllä on koska tuo sporttijakkara nahalla on käsittääkseni ainoa mitä neliveto-exlusive business malliin saa ja kun kyse vielä on liisarista niin yrittäisin välttää ylimääräisiä kalliita varusteita. Ristiseläntuensäätö on vielä kohtuullinen lisäkulu. Enempi painaa kuitenkin just tämä lisäkustannuspuoli.
          Eiköhän sinne pysty ruksimaan ihan mitä varusteita tahansa,oli sitten aloituspaketti mikä vain?Itsellä toimii vain comfort jakkara,lyhyessä ajossa menee sportti,mutta perus(lauta)penkki...Never.
          BMW F11 530 dA VOLL
          Carbon-schwarz Metallic

          BMW E30 325i Sport

          Comment

          • Auto123
            Newbiemmer
            • Dec 2013
            • 10
            • Suomi

            #6
            Originally posted by b mutteri kasa View Post
            Eiköhän sinne pysty ruksimaan ihan mitä varusteita tahansa,oli sitten aloituspaketti mikä vain?Itsellä toimii vain comfort jakkara,lyhyessä ajossa menee sportti,mutta perus(lauta)penkki...Never.
            Ruksiminen on helppoa mutta lisävarusteet nostaa palkkavaikutusta hurjasti ja kun auto on vain kolme vuotta niin eipä oikein kannata kunlisävarusteiden hinta maksetaan korkoinen tuossa kolmessa vuodessa.
            Tää on sellaista kompromisisn hakemista.

            Comment

            • juuhee
              Bimmer Rookie
              • Sep 2010
              • 163
              • Pohjanmaa

              #7
              Mulla busines exclusive ja ilman ristiselän säätöä. Eipä ole mitään moittimista enkä kaipaa ristiselän säätöä. No joillekkin sopii ja joillekkin ei. Käsittääkseni 5-sarjan vakiopenkitkin on ihan hyvät jos vertaa esim 3-sarjan vakio jakkaroihin jotka on ihan karmiat!

              Comment

              • Peksu
                Bimmer Fanatic
                • May 2014
                • 265
                • Lähellä Tre

                #8
                Täällä kans tuo business exclusive ja sen sporttipenkit ilman ristiseläntuen säätöä ja hyvät on omalle kropalle (189cm ja 88kg). Autossa tullu nyt ajossa istuttuu yli 70tkm ja muut istumiset siihen päälle eikä voi valittaa
                G08 LCI iX3 M Sport

                Comment

                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎