Announcement

Collapse
No announcement yet.

F10/F11 asuntovaunun vetojuhtana

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • alttu
    Bimmer Fanatic
    • Aug 2010
    • 519
    • Nummela

    F10/F11 asuntovaunun vetojuhtana

    Asuntovaunun hankinta ajankohtainen ja kovasti kiinnostaisi kuulla kokemuksia ja lähinnä eroja F10 ja F11 välillä vetojuhtana. Farkussahan on etuna tuo takapään tasonsäätö ja vetomukavuuteen tietysti vaikuttaa tekniikka.

    Oma kulkine tällä hetkellä F11 530xda mutta saattaa vaihtua F10 530xda:n mutta onko järkevää:think Vetomassathan noissa käsittääkseni on kuitenkin samat. Vaunu tulee olemaan koltaan 1400-1500kg omalla massalla.

    Tämä aihealue saattaisi paremmin kyllä sopia tuonne "pappa" -foorumin puolelle
    F15 30d ///M-SPORT
    Ex.
    F10 530xda ///M-SPORT, Audi A7 3.0tdiq S-line, F11 530xda///M-SPORT x4, F11 520da ///M-SPORT , E61 530da ///M-SPORT, E61 525da ///M-SPORT , E91 320d ///M-SPORT
  • F11530xd
    Newbiemmer
    • Feb 2018
    • 5
    • YLIVIESKAYlivieska

    #2
    Adria 660 tullut vedettyä kononaispaino n1900kg, nätisti tulee 100kmh asti. Sport modella ei juuri huomaa et vaunu perässä. Tasonsäätö hyvä olla noissa vetohommissa, ainakin auto pysyy ryhdissä eikä nokkapyörä laahaa kentässä.

    Comment

    • Palomies
      Bimmer Rookie
      • Nov 2011
      • 192
      • Home

      #3
      Karavaani harrastukseen kyllä hankkisin F11 korisen juuri takapään tason säädön kanssa. Sekä voimalinja 530d tai 535d.

      Itselläni F10 535d ja sähkö koukku ja pelkkää kuomullista kärryä vedetty.

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎