Originally posted by Spetke
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
F10/F11 Värikeskustelu
Collapse
X
-
Originally posted by BMW525Xda View PostKyllä näyttää mustana vaan hienolta.
Toiselle blondi,toiselle tumma ja joku haluaa vielä tummemman.. japanilaisenkin :thinkF11 M550D
E39 M5
F26 3.0 Da M-Sport
E61 535D M-Sport
Comment
-
-
Originally posted by veku View PostMutta uudessa näkyy muodot ja on jotenkin modernimman näköinen
Miten jokin väri voi olla modernimpi :think
Minun silmään jälkimmäinen näyttää keskeneräiseltä pohjahiotulta joka menossa maalarille pintavärin suihkutukseen.
Comment
-
-
Originally posted by BMW525Xda View Post...Minun silmään jälkimmäinen näyttää keskeneräiseltä pohjahiotulta joka menossa maalarille pintavärin suihkutukseen.
Vähän yhtä käsittämätön kuin on tämä panda / dalmatialais vimma, valkoiseen autoon laitetaan kaikki irto osat mustaksi?!
Trendit tulee ja menee, mutta pakkokos jokaiseen on lähteä mukaan. Niiden perässä juoksee ne joilla on joku pätemisen tarve tms. Onneks vielä ite voi vaikuttaa omiin hankintoihin.Last edited by Havis; 08-10-2016, 09:36."Kyllä kunnossa oleva Bemari on hieno peli. Harmi että epäkuntoinenkin bemu on sen verran hyvä ettei aina edes tiedä että jossain on vikaa"
E60 523iA -08
Comment
-
-
Originally posted by JaniLap View PostCA:n lukitus on suunniteltu toimimaan juurikin kuvaamallasi tavalla.
Aiempaan viestiini viitaten ovien lukittuminen avaimen ollessa sisällä näyttää liittyvän ainoastaan auton pesutilanteeseen. Koneellisesta pesusta itselläni ei ole kokemuksia, mutta ainakin käsin pestessä tämä "ominaisuus" on havaittavissa. Sen sijaan muina aikoina (kuten sateella) järjestelmä toimii oikein eikä salli oven lukittumista avaimen ollessa sisällä tai aiheuta ylimääräisiä lukituksia tms.
Päättelen pesutilanteen häiritsevän ovenkahvan sähkömagneettisen induktion toimintaa siinä määrin, että kuvattuja virhetoimintoja syntyy. Vikakoodeja nämä eivät kuitenkaan aiheuta. Johtuu mahdollisesti pesuaineen ja/tai runsaan veden käytöstä koska pesuaineissa on pinta-aktiivisia aineita joilla voisi olla vaikutusta asiaan.
Onko muilla samanlaisia kokemuksia CA:n osalta, vai onko aihetta aloittaa vianetsintä?
Mulla tekee samaa. pesen autopesussa auton 3-5 kertaa viikossa. koko aikaa ei kyllä tee sitä. itse olen aina pesussa autosta pois.Last edited by vito75; 12-08-2018, 14:49.
Comment
-
Comment