Originally posted by SilverHawk
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
F10 530d
Collapse
X
-
F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
-
-
Paska 535d oli kyllä tarjolla, joteki oli kauheen muovin tuntune. Esim ovipaneelit semmosta kovaa muovia, eilen ajettu 525d oli 100x laadukkaampi.
Toku tuo 535d kiihty mut sisätilat ei vakuuttanu. Rattikin se saakelin liukas kova versio vaik on olevinaan sport ratti. Semmonen pehmeä nahka ois 10/10.Last edited by SilverHawk; 07-10-2016, 16:06.
Comment
-
-
Originally posted by SilverHawk View PostSelkeästi oon vaikea tapaus, kun kovikaan moni auto ei aiheuta sellaista WOW efektiä
Comment
-
-
Originally posted by JKK View PostUnohda suosiolla nämä suomalaisissa autoliikkeissä olevat ylihintaiset ja alivarustellut pommit. Itse kävin juuri samaa painia ensin kuukauden kyttäämällä suomen tarjontaa. Lyhyt tutustuminen saksan tarjontaan palautti miehen nopeasti realismiin. Hinnoittelu suomessa on kyllä aivan järkyttävää. Käytännössä tuntuu menevän näin: Etsit saksasta mieluisan yksilön, juuri itsellesi sopivilla varusteilla, jonka jälkeen tarkistat huolellisesti auton Dealer-historian. Jos kaikki stemmaa, saat kyseisen auton veroineen jotakuinkin sillä hinnalla, millä yleensä myydään sitä Nettiauton karuinta ja halvinta yksilöä. Parhaassa tapauksessa saat autosi jopa muutaman tonnin halvemmallakin.
Kävin itse samaa vääntöä kunnes käännyin Saksan suuntaan.Vielä lisänä, kun hankit auton bulvaanin avustamana, auton tarkastaa aito ammattilainen ilman autonostokiimaa, eli väitän etten ainakaan minä ole subjektiivisin auton ostaja kun liikkeeseen pääsen..
Toisaalta oma auto on vasta rekassa, eli aika näyttää mitä tuli hankittua...Käytössä Amerikkalainen sähkövatkain... , vaimolla f21, kun nautitaan otetaan 964 tallista
Comment
-
-
Originally posted by rville View PostKomppaan JKK:ta
Kävin itse samaa vääntöä kunnes käännyin Saksan suuntaan.Vielä lisänä, kun hankit auton bulvaanin avustamana, auton tarkastaa aito ammattilainen ilman autonostokiimaa, eli väitän etten ainakaan minä ole subjektiivisin auton ostaja kun liikkeeseen pääsen..
Toisaalta oma auto on vasta rekassa, eli aika näyttää mitä tuli hankittua...
Tiettyihin asioihin kun on tottunut esim varustelussa niin vaikeaa kuvitella, että pärjäisi jatkossa ilman niitä No ei muutakun mobile.de sivuille surffailee
Comment
-
-
Originally posted by Nettipepe View PostSaksasta vaan... Valitettavasti Suomessa aika vähäinen tarjonta varustelluista autoista.
Mobilen lisäksi voi vaihteeksi katsella tuolta
Vielä kun vaihtaa kielen englanniksi ja ruksailee tarvittavat varusteet
Comment
-
-
Originally posted by SilverHawk View PostHetkinen siis noihin hintoihin tulee vielä suomen verot päälle? Ilmeisesti nuo BMW:n rahoituslaskelmat ei toimi suomalaisille :think
Sitten vielä pari tonnia tuontikustannuksia jos ei itse hae.F30 320xia
Ex E90 325da
Ex E90 320da
Ex E46 330D
Comment
-
-
Originally posted by SilverHawk View PostHetkinen siis noihin hintoihin tulee vielä suomen verot päälle? Ilmeisesti nuo BMW:n rahoituslaskelmat ei toimi suomalaisille :think
Verot on F10 jossain 6500€ ja 8500€ välimaastossa 2010-2011 530d jos kilsoja about 100tkm. Riippuen toki hieman onko CO2 se 146g vai 160g...Veroprosentit siis 22.7 ja 24.4.F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
Comment