Kyllä minä luulen, että jos kysyntä näihin takavetoisiin kuusisylinterisiin bensoihin räjähtää yhtäkkiä, niin organisaatio reagoi. Eli jos sellainen kiinnostaa, kättä ylös, ketkä on mukana?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Uusi 5-sarja julkaistu, G30
Collapse
X
-
Originally posted by Kohtuullisesti View PostNo jep. On ihan ihme pelleilyy. Mihinköhän tolla pyritään:think
Menettää ostajia ketkä arvostaa tehokkaampia takavetoja vai saada peruskuskit uskaltamaan ostaa kun olisihan se takavetona niin pelottava ajaa
Originally posted by Juh4 View PostKyllä minä luulen, että jos kysyntä näihin takavetoisiin kuusisylinteriin bensoihin räjähtää yhtäkkiä, niin organisaatio reagoi. Eli jos sellainen kiinnostaa, niin kättä ylös, ketkä on mukana?
Comment
-
-
Originally posted by bemu2000 View PostVanteet näyttäisi olevan 5x112 cb.66,5mm, eli mersun ja vaggien vanteet menee. Melko outo muutos.
Onko kellään tietoa ET luvuista ja leveyksistä? Mistään ei tunnu löytyvän tietoa vanteiden specseistä.
En itsekkään tuota ensin uskonut mutta näyttää olevan jo muutamissa malleissa tuo jako, esim.
2 sarjassa
G11
I3
I8
X1
Edit: Muutoshan on pitkässä juoksuss hyvä, saadaan hyvännäköisiä vanteita myös Audiin ja Mersuihin ;-)Last edited by MajorDrake; 26-11-2016, 12:13.M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Tesla Model X Performance Ludicrous Mode
ex showroomit:
BMW F11 535dA xDrive
BMW F10 520dA ///M-Sport
BMW E92 335dA
Comment
-
-
Originally posted by AC* View PostHinnastossa lukee että tulee ei-RFT-renkailla. Ovatkohan oppineet? Vai tuleeko joku muukin malli jo oletuksena normaaleilla renkailla?Näillä mennään:
- BMW E81 118i since 2017
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Originally posted by bemu2000 View Post
Samaa 112 jakoa ollu jo muissakin, että lienee vaihtuu pikkuhiljaa.
Comment
-
-
Originally posted by zener View PostVasta noita kattelin ja 30-40 tienoilla tais olla. Unehtu kyllä jo tarkat et:t. 7,5-9 leveitä riippuen vamnekoosta.
Samaa 112 jakoa ollu jo muissakin, että lienee vaihtuu pikkuhiljaa.
Mistä löysit tietoja? Hetken googlettelin niin ei osunut silmiin.
Comment
-
-
Originally posted by zener View PostTuoss speksejä: https://drive.google.com/file/d/0B0L...w?usp=drivesdk
Ok, eli täsmälleen samat kuin F10:ssä. Saa annettua faktatietoa kyselijöille.
Comment
-
-
Originally posted by kailinds View PostE90 325i
ex. E91 318i
ex. E30 316i
ex. E36 323ti
ex. E46 330ci
Comment
-
Comment