Onko kenelläkään Adaptive Drive/Dynamic Drive alustan omistajista tuttua, että heti kun pakkasta on vähän enemmän alusta muuttuu kovaksi? Edes comfort asetus ei tee alustasta mukavaa. Oire ilmenee siis, kun pakkasta on vähintään noin -7c. Alustaa on madallettu 35mm ja kalibroitu sen jälkeen. Kyseessä siis f11 ja koskee etenkin takajousitusta. Tiedän, että iskarit aina muuttuu lämpötilan laskiessa jäykemmäksi, mutta tässä jotenkin ylikorostuu tämä ominaisuus.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
AD/DD alustan kovuus pakkasilla
Collapse
X
-
Originally posted by Ceeray View PostMulla muuttuu pakkasella kovaksi alusta, -15 ja heti on aika paukkurauta. Oiskohan vettä iskareissa.. Ei madallettu.Kulkineet/projektit:
640D F06
530iA E39
635 CSi E24
518i E28 M54B30 http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=293876
1502 http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=240991
Comment
-
-
Originally posted by JKK View PostMulla ainakin pysyy DD-alusta tosi mukavana pakkasesta riippumatta. Jouset on ihan tehtaan vakiojouset.
Tuli aamulla ihan testattua pakkasessa ja toimii niin kuin kuuluu toimiakin eri asetuksilla.F01 740D xDrive Individual LCI
Kawasaki H2SX SE
Exät:
F10 520D, F10 520D xDrive, F10 530D
Kawasaki Z750 -04, Suzuki Hayabusa -08, Kawasaki ZZR1400 -12
"Trust your instincts, be yourself"
Comment
-
-
Nykyisessä 535xd F11 vakioalustalla on AD/DD ja on kovahko peräpää isommilla pakkasilla jonkun aikaa. Ei oikeastaan asfalttitiellä huomaa mitään, mutta hiekkatiellä ja varsinkin, jos on teräviä kuoppia, niin huomaa kyllä kovuuden. Edellinen 520d F11 oli tehtaan M-Sport alusta ilman DD:tä ja ihan sama juttu eli kovahko pakkasilla.
Comment
-
-
On se joo jotenkin outo vieläkin. En huomaa enää eroa comfort ja comfort+ välillä kun ajelee sellasista tien poikki menevistä railoista. Ennen comfort+ moodissa sellaset tiensaumat hävis kokonaan. Tuskin joka nurkan iskarit on talven aikana menny huonoksi :thinkF11 530xd 11/11
E39 530d 05/03
Comment
-
Comment