Kumpiko kannattaa ostaa, puhun nyt käytetyn auton tuomisesta Suomeen, takavetoinen vai nelivetoinen auto? Enkä ole kiinnostunut teknisistä ominaisuuksista tai muista sellaisista vaan puhtaasti auton jälleenmyyntiarvosta muutaman vuoden kuluttua. Ostohinta ja tuontiverohan ovat kalliimmat nelivetoon, saako niille vastinetta myydessä autoa eteenpäin? Mielipiteitä?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
F1x neliveto vai takaveto?
Collapse
X
-
Jos puhutaan F10/11 malleista,
alkupään malleissa veroissa ei ole eroja kun rwd:ssä on isommat päästöt.
Jälleenmyynnissä xDrivestä saa paremman hinnan
mutta näkyy se myös ostohinnassa.
Nelikosta vaan menee etuvetareita joten mahdolinen kannattavuus saattaa hukkua niihin...M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
-
-
Katselin tuolta toisesta ketjusta tämänpäiväistä keskustelua nelivedon tarpeellisuudesta. Om kokemukseni täällä pääkaupunkiseudulla nyt neljättä lumetonta talvea elettäessä että noin 360 päivää vuodessa nelivedosta on oikeastaan haittaa(kalliimpi hankkia, suurempi kulutus, 100kg painavampi auto, enemmän rikkoontuvia osia) ja niinä muutamana päivänä kun lunta ehkä sataa, siitä on iloa. Nimenomaan iloa, sillä kaksivetoisella olen kohta kolmekymmentä vuotta pärjännyt. Mutta jos nelivedon ilman lisähintaa saa niin ei se auton oston este ole ja voi ehkä olla etu autoa myytäessä. Suurin riski on tekniset viat.Last edited by kktune; 19-02-2017, 19:46.F20 116i M-sport
F11 530dA M-sport
Comment
-
-
Originally posted by kktune View PostKatselin tuolta toisesta ketjusta tämänpäiväistä keskustelua nelivedon tarpeellisuudesta. Om kokemukseni täällä pääkaupunkiseudulla nyt neljättä lumetonta talvea elettäessä että noin 360 päivää vuodessa nelivedosta on oikeastaan haittaa(kalliimpi hankkia, suurempi kulutus, 100kg painavampi auto, enemmän rikkoontuvia osia) ja niinä muutamana päivänä kun lunta ehkä sataa, siitä on iloa. Nimenomaan iloa, sillä kaksivetoisella olen kohta kolmekymmentä vuotta pärjännyt. Mutta jos nelivedon ilman lisähintaa saa niin ei se auton oston este ole ja voi ehkä olla etu autoa myytäessä. Suurin riski on tekniset viat.Bemariton..Jagge I-Pace HSE alla..
Comment
-
Comment