Announcement

Collapse
No announcement yet.

f11 jarrupaloista

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jiivee530d
    Bimmer Fanatic
    • Feb 2013
    • 402
    • pohjois-savo

    f11 jarrupaloista

    sytty sitte iso punainen jarrujen merkkivalo. eli herjaa etujarrupaloja mut kun katoin nii pintaa näyttäs olevan aika reilusti.

    tripin kautta ei anna nollata kun on menny -290km.
    miten istalla onnistuu kyseinen nollaus? yritin etsiä sieltä valikoista mut en löytänyt.
  • HTK12
    BTCF Member
    • Jul 2011
    • 10949
    • Joensuu

    #2
    Originally posted by jiivee530d View Post
    sytty sitte iso punainen jarrujen merkkivalo. eli herjaa etujarrupaloja mut kun katoin nii pintaa näyttäs olevan aika reilusti.

    tripin kautta ei anna nollata kun on menny -290km.
    miten istalla onnistuu kyseinen nollaus? yritin etsiä sieltä valikoista mut en löytänyt.
    Jos se pala, jossa anturi on kiinni on kulunut sen verran, että anturi on alkanut kulua, et voi nollata ilman palojen & anturin vaihtoa. Eihän käsijarru ollut päällä kun yritit nollata?
    e39 540iA E85

    Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
    Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
    Retrofit ym. koodaukset (BMW)
    Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
    INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
    Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle

    Comment

    • jiivee530d
      Bimmer Fanatic
      • Feb 2013
      • 402
      • pohjois-savo

      #3
      Originally posted by HTK12 View Post
      Jos se pala, jossa anturi on kiinni on kulunut sen verran, että anturi on alkanut kulua, et voi nollata ilman palojen & anturin vaihtoa. Eihän käsijarru ollut päällä kun yritit nollata?
      itellä kävi kans mielessä että jos on anturiin asti kulunut mutta näytti äkkiseltään kyllä että olis pintaa reilusti vielä. yritin ilman käsijarrua ja käsijarrun kans.
      täytyy tänää kattoo tarkemmin ne palat josko ne vaikka ois vaan nii lopussa

      Comment

      • bmw323it
        BTCF Member
        • Mar 2008
        • 1822
        • N/A

        #4
        Originally posted by jiivee530d View Post
        itellä kävi kans mielessä että jos on anturiin asti kulunut mutta näytti äkkiseltään kyllä että olis pintaa reilusti vielä. yritin ilman käsijarrua ja käsijarrun kans.
        täytyy tänää kattoo tarkemmin ne palat josko ne vaikka ois vaan nii lopussa
        Tai anturista johto poikki tms.

        Nollaus ei tosiaan onnistu kuluneella anturilla.
        Nyt:
        BMW 530e (g30)
        BMW 335i (e90)
        BMW 323iC (e36)
        BMW 850i (e31)
        Golf GTE
        ex: bemareita katkeamattomana jonona vuodesta ’95 mallisarjoista r50, r53, e30, e34, e36, e46, e61, e90, f07, g30 ja pari tusinaa väärän merkkistä

        Comment

        • jiivee530d
          Bimmer Fanatic
          • Feb 2013
          • 402
          • pohjois-savo

          #5
          Originally posted by bmw323it View Post
          Tai anturista johto poikki tms.

          Nollaus ei tosiaan onnistu kuluneella anturilla.
          palathan siellä oli aivan lopussa ja anturi piti uusia. nyt taas mennään toivon mukaan muutama reissu ilman valojen pimputusta

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎