Announcement

Collapse
No announcement yet.

535xd (N57D30) imusarja vuotaa öljyä

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • suosukeltaja
    Bimmer Rookie
    • Jan 2009
    • 111
    • Vantaa

    #16
    Originally posted by Kimmo-R View Post
    Tänään kaveri poisti läpät, putsas röörit ja laitto insertit läppien tilalle. Olihan siellä imusarjassa jonkin verran karstaa muttei pahasti. Kannen kanavissa myös parin millin kerros. Koko päivä kuulema meni. Kiitokset Lallelle. Kyllä tuntuu kone herkemmältä ja kadonneet konitkin löyty.
    Kuulostaa asialliselta toimenpiteeltä. Jos löytyy PK-alueelta tai läheltä osaamista ja viitseliäisyyttä, toisin mielelläni autoni samanlaiseen operaatioon. Autona 535da -11.

    Voi laittaa privaa jos pystyy auttamaan tai osaa ehdottaa mistä kysyä apua operaatioon.

    Comment

    • Palomies
      Bimmer Rookie
      • Nov 2011
      • 192
      • Home

      #17
      Originally posted by Kimmo-R View Post
      Tänään kaveri poisti läpät, putsas röörit ja laitto insertit läppien tilalle. Olihan siellä imusarjassa jonkin verran karstaa muttei pahasti. Kannen kanavissa myös parin millin kerros. Koko päivä kuulema meni. Kiitokset Lallelle. Kyllä tuntuu kone herkemmältä ja kadonneet konitkin löyty.

      Tervehdys.

      Mitä kustansi puhdistus ja kauan hommassa meni? Onko työ mahdollista tehdä "kotioloissa"..?

      Comment

      • Kimmo-R
        Bimmer Fanatic
        • Nov 2010
        • 400
        • Tampere

        #18
        Originally posted by Palomies View Post
        Tervehdys.

        Mitä kustansi puhdistus ja kauan hommassa meni? Onko työ mahdollista tehdä "kotioloissa"..?
        No kustannukset riippuu mitä tekijä pyytää. Onnistuu kyllä kotioloissa jos osaa imusarjan irrottaa. Helpoimmasta päästä kuiteski N57:ssa ja olikohan marmorin ohjeaika n.2h vaihdolle. Läppien insertit ebaysta vajaan satkun ja tulee ohjeet mukana, eli vanhat veke ja pihdeillä kiskoo akselin pois. Sit jotain liimaa reikiin ja insertit paikalleen. Putsaushan on ihan mekaanista raapimista, lusikointia ja liottamista, mutta ottaa aikaa. Tän takia ei ehkä mihkään tuntiveloituskorjaamolle kannata, eikä moni varmaa viitsi tehdäkkään. Fiksuinta ehkä ostaa käytetty imusarja 200-400e ja laittaa rauhassa valmiiksi. Sit vaikka vie pajalle vaihdettavaksi jos ei itse viitsi/osaa.
        Hifejä bemmeihin ym. tuunaamista. xHP dealer.
        --Audiokit.fi--
        BMW autohifi ryhmä Facebookissa.
        BMW i4 M50 Supercharged -23
        BMW i3 60Ah -14

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎