Käynnistin auton, peruutin pihasta ja näytti siltä kuin apukuskin CA ovenkahva olisi savunnut. Tämän jälkeen alkoi tauluun tulla kaikki mahdolliset ilmoitukset. Aina alustan säädöstä aktiiviohjaukseen.. autolla pystyy ajaan mutta ohjaus jäykkä eikä absit toimi tai mikään muukaan vastaava järjestelmä. Nopeusmittarikaan ei toimi.. mikäköhän mahtoi hajota
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Kaikki vikailmoitukset tauluun??
Collapse
X
-
Lähteekö auto normaalisti kuitenkin käyntiin? Palaako valot kokoajan vai syttyykö hetken päästä käynnistyksestä uudestaan?
Joku sulake sieltä varmaan paloi...M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
-
-
Auto sekoaa kunnolla kun virta käy vähissä, eli missä kunnossa akku&laturi? Jos se kahva todella savusi, niin sitten kahva irti ja katsomaan miltä johdot näyttää. Sulakkeet myös kannattaa tarkistaae39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Joo, vika löytyikin nopeasti böntin avustuksella. Eli CA kahva meni oikariin ja poltti 5A sulakkeen, jonka takana myös moduuli joka ohjaa muita auton toimintoja. Kahvasta johdot poikki, uus sulake tauluun ja taas pelittää. Erikoinen johdotus kyllä tuossa kun tosiaan kyykkää ovenkahvan takia monta tärkeää järjestelmää..
Kiitokset vielä böntille!BMW F82 M4 -16
BMW F20 116d M-sport -14
Aprilia Dorsoduro 900 -20
Sea-Doo RXP300RS -16
Comment
-
Comment