Announcement

Collapse
No announcement yet.

F07 kattotelineet

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • SkyMan
    Bimmer Fanatic
    • Feb 2008
    • 518
    • Sirius

F07 kattotelineet

Kenelläkään suosituksia? Tuntuu olevan pirusti erisorttisia ja hintasia, mutta istuvuudesta ei oikein takeita.
    Coffee isn´t my cup of tea
  • bmw323it
    BTCF Member
    • Mar 2008
    • 1822
    • N/A

Omaani tein valintaa BMW:n omien ja Thulen telineiden välillä viime syksynä. Päädyin Thuleen ja hyvinhän nuo istuvat. Kyseessä sellainen lentokoneen siipi, eivätkä pidä ääntäkään juuri yhtään. Näöltäänkin sirompi kuin alkuperäinen. Suosittelen.
    Nyt:
    BMW 530e (g30)
    BMW 335i (e90)
    BMW 323iC (e36)
    BMW 850i (e31)
    Golf GTE
    ex: bemareita katkeamattomana jonona vuodesta ’95 mallisarjoista r50, r53, e30, e34, e36, e46, e61, e90, f07, g30 ja pari tusinaa väärän merkkistä

Comment

• SkyMan
      Bimmer Fanatic
      • Feb 2008
      • 518
      • Sirius

Vastataan sitten itse itselleni, eli Thuleen päädyin minäkin. Asennussarjaksi F07:aan kuului KIT3039 ja jaloiksi Thule Rapid system 753. Tähän settiin on mahdollista asentaa mikä tahansa Thulen kaidemalli. Ihan fiksunnäköinen setti on.

Miinusta tulee asennusohjeista. Paljon paremmin pärjäsi, kun heitti ohjeet nurkkaan ja pähkäili itse. Oli meinaan todella epäselvät kuvat, mutta eipä noita oikeen väärin voinu asentaa.
      Coffee isn´t my cup of tea

Comment

• bmw323it
        BTCF Member
        • Mar 2008
        • 1822
        • N/A

Originally posted by SkyMan View Post
        Miinusta tulee asennusohjeista. Paljon paremmin pärjäsi, kun heitti ohjeet nurkkaan ja pähkäili itse. Oli meinaan todella epäselvät kuvat, mutta eipä noita oikeen väärin voinu asentaa.
        Kipeän totta. Ohjeet olivat surkeat, mutta onneksi asennus on yksinkertainen.
        Nyt:
        BMW 530e (g30)
        BMW 335i (e90)
        BMW 323iC (e36)
        BMW 850i (e31)
        Golf GTE
        ex: bemareita katkeamattomana jonona vuodesta ’95 mallisarjoista r50, r53, e30, e34, e36, e46, e61, e90, f07, g30 ja pari tusinaa väärän merkkistä

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎