Vaihoin eilen suodattimen ja ei ole ääntänyt sen jälkeen. Muutenkin, kun tallissa (kylmä -3c) oli ja sieltä lähti liikkeelle niin ei ääntänyt, eli vahvasti viittasi siihen että suodatin oli jäätymässä. Tällä hetkellä kuitenkin tilanne korjaantunut.
Kyllä sitä vettä saa välillä tankatessa. Katsoitko oliko suodattimessa vettä?
No jos suodattimeen on päätynyt riittävästi vettä, niin onhan se mahdollista. Tankatessa voi saada vettä polttoaineen mukana. Mikäli suodattimen vaihdosta ei ole tietoa, niin eihän se huono ajatus ole vaihtaa. Toki se siirtopumppukin voi olla vain tiensä päässä.
Vaihoin eilen suodattimen ja ei ole ääntänyt sen jälkeen. Muutenkin, kun tallissa (kylmä -3c) oli ja sieltä lähti liikkeelle niin ei ääntänyt, eli vahvasti viittasi siihen että suodatin oli jäätymässä. Tällä hetkellä kuitenkin tilanne korjaantunut.
Alkoi aamulla vollottamaan pumppu ja kuvan mukaista koodia. Voiskohan suodatin olla jäässä, kun täällä pohjolassa paukkunu 25c pakkaset?
Olikos täällä vielä pumppuja myytävänä puoleen hintaan??
[ATTACH]163687[/ATTACH]
No jos suodattimeen on päätynyt riittävästi vettä, niin onhan se mahdollista. Tankatessa voi saada vettä polttoaineen mukana. Mikäli suodattimen vaihdosta ei ole tietoa, niin eihän se huono ajatus ole vaihtaa. Toki se siirtopumppukin voi olla vain tiensä päässä.
Alkoi aamulla vollottamaan pumppu ja kuvan mukaista koodia. Voiskohan suodatin olla jäässä, kun täällä pohjolassa paukkunu 25c pakkaset?
Olikos täällä vielä pumppuja myytävänä puoleen hintaan??
Mjaa, ite kun laittelin webastoo F10 ja F11 niin aika helpolla tuo aukee ns. papukaijapihdeillä tai Knipex-pihdeillä. Riittävän iso pihti ja muutaman kerran kiertää kaulusta ja erikohdista puristaa koloista niin siitähän tuo irtoopi ja päin vastoin saa takas paikolleen
OT: Edelleen ois myynnissä 2kpl F10/F11 siirtopumppua tankkiin (10-20tkm käytetty)
Knipexit on kyllä universaali ratkaisu vaikka mihin. Ainoastaan osto vaiheessa ottaa päähän, mutta joka kerta kyllä hymyssä suin käyttää niitä.
hmm. Olen minä kyllä saanut auki "naputtelemalla" mutta kaverin se vaatii toiselle puollelle naputtelukaveriksi...
Mjaa, ite kun laittelin webastoo F10 ja F11 niin aika helpolla tuo aukee ns. papukaijapihdeillä tai Knipex-pihdeillä. Riittävän iso pihti ja muutaman kerran kiertää kaulusta ja erikohdista puristaa koloista niin siitähän tuo irtoopi ja päin vastoin saa takas paikolleen
OT: Edelleen ois myynnissä 2kpl F10/F11 siirtopumppua tankkiin (10-20tkm käytetty)
Ei aukee naputellen. Tarvittiin työkalu ja metrinen jatkovarsi ennenkuin halusi liikkua.
Itse avasin tuon uudemmankin ihan naputellen, eikä se mikään järjettömän tiukka ollut, jos ois ollu joku kaveri kans naputtelemaan vastapuolelle niin ois varmaan ollu vielä helpompi. Pitää vaan aika tymäkkään lyödä ensin et aukee siitä jousilukituksesta.
Ei aukee naputellen. Tarvittiin työkalu ja metrinen jatkovarsi ennenkuin halusi liikkua.
Tämä on hyvä tietää. Jos sattuu joskus kohdalle niin ei tarvi sitten edes koittaa avata muuta kuin työkalulla 161190, alkuperäinen taitaa maksaa toista sataa. Tai sitten värkätä moinen itse.
Joku kiinalainen toteutus aiheesta:
Kinukki toteutus alta 40€, tosin toimitus kestää varmaan ikuisuuden.
Tämän uudemman tapauksessa kuulemma on se että pelti on niin meltoa että se vääntyy sitä naputellessa kieroon ja jää vuotamaan. Vanhemman naputtelun sanoi onnistuvan. Itse en ole joutunut avaamaan kumpaakaan.
Kyllä kyllä. Ei ole tullut tuommosta uudempaa ropattua. Toki käypäsen kalunkin naplailee kohtuu helposti, jos ei siihen hätään löydy varsinaista.
Suurempi ongelma tuossa vanhemmassa mallissakin, että tiivistettä ei asemoida oikein ja jää siksi vuotavaksi. Jos pakko avata ja työkalua ei ole, niin naputtelemalla onnistuu parhaiten, jos saat jonkun siihen kaveriksi ja samanaikaisesti naputtelee vastapuolilta, niin lukituskehykseen ei kohdistu vipuavaa vääntöä.
Tämän uudemman tapauksessa kuulemma on se että pelti on niin meltoa että se vääntyy sitä naputellessa kieroon ja jää vuotamaan. Vanhemman naputtelun sanoi onnistuvan. Itse en ole joutunut avaamaan kumpaakaan.
Leave a comment: