Mä ajattlin ton niin, että on mun käytössä turhin asia kun ei siellä takana kukaan istu. Ja samalla ajattelutavalla toimittiin myös 4 alue ilmastoinnin kanssa.
B&W stereot sen sijaan kiinnosti enempi
Meillä toisilla on lapsia jotka istuu takapenkillä
Range Rover Sport -14, E87 116i -10, E36 335d -97 Touring, E46 328Ci -99, E60 525i -04, E61 525d -04, E36 325i -93 Sedan, Volvo B10M -97
Tehonlisäykset (CdiTuikku) sekä Renkaat ja Rengastyöt
Virallinen Xhp jälleenmyyjä
Meillä toisilla on lapsia jotka istuu takapenkillä
Niin joo, nämä nykypäivän kersathan on sellasia helläperseisiä lellittyjä kultamunia, että pitää olla pädit ja pelit ja lämmittimet takapenkeilläkin.
Ennen vanhaan puettiin kakaroille vaatteet päälle talviaikaan.
Mutta onhan se takapenkinlämmitys varmasti hyvä varuste jos sitä tarvitsee
Niin joo, nämä nykypäivän kersathan on sellasia helläperseisiä lellittyjä kultamunia, että pitää olla pädit ja pelit ja lämmittimet takapenkeilläkin.
Ennen vanhaan puettiin kakaroille vaatteet päälle talviaikaan.
Mutta onhan se takapenkinlämmitys varmasti hyvä varuste jos sitä tarvitsee
Ja varsinkin turvaistuinikäisille varsin tärkeä ja tarpeellinen varuste takapenkillä
Meilläkin kaksi lastaa istuu takapenkillä ilman korokkeita ym. nuorin (kolmas) tosin käyttää koroketta. Itsekin tullut matkustettua oman auton takapenkillä + sekä muitakin aikuisia ollut kyydissä...mutta nämä ovat subjektiivisiä asioita, joilekin toiset varusteet ovat prioriteetissä tärkeämmällä kuin toiset ja budjetti sanelee suurimmalle osalle yleisöä realiteetit
Niin joo, nämä nykypäivän kersathan on sellasia helläperseisiä lellittyjä kultamunia, että pitää olla pädit ja pelit ja lämmittimet takapenkeilläkin.
Ennen vanhaan puettiin kakaroille vaatteet päälle talviaikaan.
Mutta onhan se takapenkinlämmitys varmasti hyvä varuste jos sitä tarvitsee
No on se että pitää ruveta vittuilemaankin
Meidän lapset inhoaa penkinlämmittimiä ja muutenkin yli 20c lämpöä autossa.
Mut hei, vittuako sillä auton sisätilalämmityksillä ja etupenkkien lämmityksilläkään tekee.
Kunhan nyt jotkuu vastukset ikkunoihin on et pysyy auki.
Ihme kermaperseet kun pitää mitään G30:siä ostella, E28:kin kuljettaa.
Ja ei, en vittuuntunut, piti vaan kärjistetysti esittää asiani
Range Rover Sport -14, E87 116i -10, E36 335d -97 Touring, E46 328Ci -99, E60 525i -04, E61 525d -04, E36 325i -93 Sedan, Volvo B10M -97
Tehonlisäykset (CdiTuikku) sekä Renkaat ja Rengastyöt
Virallinen Xhp jälleenmyyjä
Huumorillahan minä tuon aiemman kommenttini heitin. Ei nyt pidä ottaa liian tosissaan
Mutta saatiinhan sillä jutulla tähän keskusteluun monta kommenttia pitkään aikaan..
Mitenkäs tämä asia on ratkennut?
Itselläni on niin tehokkaat penkinlämmittimet, että 2-3 km ajon jälkeen pitää ottaa pois päältä kun kuumentaa jo liikaa.
Laitoin asetukset niin, että ratin ja penkinlämmitin menee aina päälle automaattisesti +5 ja kylmemmissä olosuhteissa.
Mitenkäs tämä asia on ratkennut?
Itselläni on niin tehokkaat penkinlämmittimet, että 2-3 km ajon jälkeen pitää ottaa pois päältä kun kuumentaa jo liikaa.
Laitoin asetukset niin, että ratin ja penkinlämmitin menee aina päälle automaattisesti +5 ja kylmemmissä olosuhteissa.
Itselläni autossa comfort penkit ja niissä lämmitys ei ole kovin nopea alussa kuiteskaan. 4-5km ajon kestää ennen kuin pitää säätää 1 teholle. Ratti taas kuumenee lähes polttavaksi tuolla matkalla, mutta tasaantuu pidemällä matkalla sopivaksi, jollei jo ole tullut sitä sammutettua. -25 asteen pakkasilla on kiva, mutta ei 0 asteen keleillä.
Itsellänikin oli tuo automaatti toiminto päällä ratissa ja penkissä, mutta otin pois, kun lämpöisellä autolla ajelee välillä useita pieniä matkoja päivässä, menee lämmöt turhaan päälle ja kuumenee ratti ja penkki liikaa
Näissä on käyttäjien välillä isoja eroja. E61 Comfortit on tosi tehokkaat, itse pystyn ajamaan kilometrin pari täysillä esim. -10C, sitten ykkönen kehiin. Vaimo voi pitää aina täysillä, tai ainakin siis +20km.
TM arvioi 530e istuinlämmittimet kiitettäviksi, mutta niitä voi hienosäätää näytöstä, nämä tullut tsekattua?
Comment