Announcement

Collapse
No announcement yet.

Langatonta latausta F1x:ään

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Raidahl
    Bimmer Rookie
    • Jan 2009
    • 90
    • Helsinki

Langatonta latausta F1x:ään

Eli nyt kun tuli duunista puhelin joka tukee langatonta latausta, niin ajattelin että sellanen olis kiva saada tohon nykyiseen.
    G30:ssä se on jo, mutta ei vielä F1X malleissa, no olen tässä yrittänyt etsiä netistä sellaista härveliä ja löysinkin, mutta ei ilmeisesti sovi kuitenkaan mihinkään 5 sarjalaiseen. Suurin piirtein kaikkiin muihin kyllä.

Onko tietoa onko sellaista edes ollut koskaan markkinoilla? Lisäksi iPhone X:lle ei ole snap in adapteria, joten sekin on pois suljetu mahdollisus.

BMW Wireless Charging Tray
    F20/F21 1 Series
    F22/F23/F45/F46/F87 2 Series
    E90/E91/e92/E93 3 Series
    F30/F31/F34/F35/F80 3 Series
    F32/F33/F36/F82/F83 4 Series
    F06/F12/F13 6 Series
    F15/F85 X5
    F16/F86/ X6
    Ex...-06 E61 530DA, hopeanharmaa kuten omistajansakin, aktiiviohjaus + adaptiiviset ajovalot + Sport alusta.

Nykyinen -13 F11 530 DA XDrive Luxury
  • Kimmo-R
    Bimmer Fanatic
    • Nov 2010
    • 400
    • Tampere

Itellä ollu yli 5 vuotta käytössä tollanen tuuletusräppänään laitettava. Saa suunnattua kuskia päin eikä ebayssa kalliita.
    Last edited by Kimmo-R; 30-03-2019, 21:16.
    Hifejä bemmeihin ym. tuunaamista. xHP dealer.
    --Audiokit.fi--
    BMW autohifi ryhmä Facebookissa.
    BMW i4 M50 Supercharged -23
    BMW i3 60Ah -14

Comment

• Boiga
      BTCF Member
      • Jul 2007
      • 1773
      • Ylöjärvi

Originally posted by Kimmo-R View Post
      Itellä ollu yli 5 vuotta käytössä tollanen tuuletusräppänään laitettava. Saa suunnattua kuskia päin eikä ebayssa kalliita.
      Tavallaan ot muttei kuitenkaan, mulla ollut pari eri versiota vastaavilla toteutuksilla, ei tahdo riittää lataus kuin ylläpitoon. Jos kuuntelen Spotify kautta niin ei saa useamman tunnin ajon aikana montaa kymmentä prosenttia lisää virtaa. Puhelun aikana huonompi vielä. Podcast kun kuuntelee niin vähän parempi. Puhelin Samsung s8 eli kyllähän tuo virtaa imee. Mut sit autossa johdon päässä ei kauaa ihmettele kun akku täynnä.
      Ajaisin jollain muulla merkillä jos löytyisi kokonaisuutena paremmin itselle sopiva jotain muulta merkiltä.. 😎

Comment

• Kimmo-R
        Bimmer Fanatic
        • Nov 2010
        • 400
        • Tampere

S8 myös ja lataa kyllä ihan ok kuorenkin kanssa. Toi oli joku 3-kääminen johon vielä vaihoin kunnollisen reilun 2A tupakansytytinlaturin.
        Hifejä bemmeihin ym. tuunaamista. xHP dealer.
        --Audiokit.fi--
        BMW autohifi ryhmä Facebookissa.
        BMW i4 M50 Supercharged -23
        BMW i3 60Ah -14

Comment

• Mattix
          Bimmer Rookie
          • Dec 2011
          • 83
          • Tampereen seutu

Mielestäni muita malleja ei kannata hankkia kuin kännykän itse kiinnittäviä paikalleen laittaessa. Sitten kun kännykkää alkaa nostamaan telineestä, niin kiinnitys vapautuu.

Aika moni langaton laturi, varsinkin quick charge-mallit, vaativat 2A potkua, joten hansikaslokeron usb ei riitä. Onneksi pelkääjän paikan jalkatilan vasemmalla puolella ylhäällä on 12V paikka. Siitä on hyvä vetää sähköt keskikonsolin oikeanpuoleiselle tuuletusritilälle, johon sitten laturi kiinni.

Kiinasta näitä saa edullisesti 2-8 vko toimitusajalla.

Itse tilaisin nyt tämän, kun on aika fiksun näköinen ja suosittu. Ei pahan hintainenkaan.

Allekirjoittaneella on tällainen ja ihan hyvä on. Latausnopeus ei tosin päätä huimaa ja vähän on kolhon näköinen, mutta toimii ja puhelin on helppo laittaa sekä ottaa pois. Puhelimena S7 edge.
          ex: 530xda F11 2012 Msport
          ex: 530xda E61 2008 Msport

Comment

• alspe
            Bimmer Enthusiast
            • Jul 2004
            • 3402
            • Tre

Millaisia vempeleitä harrastajilta löytyy F1x:ssa langattomaan lataukseen.

#1 Wireless Car Chargers Manufacturer, with over 100 styles designed for different automotive maker and model, dedicated in providing great user experiences and best solutions for charging in different cars including Tesla, BMW, Audi, BMW, Audi, Mercedes Benz, Cadillac, Honda, Land Rover, Ford, and so on

G30 520d xDrive
            EX: F10 520d, Passat 3BG, E34 520i -91

Comment

• kahvaedellä
              Newbiemmer
              • Sep 2022
              • 4
              • Tampere

Itse tein ja säästin

Tähän päivitystä. Mä en ole löytänyt mitään järkevää iPhone laturia mis on se magneetti Magsafe tai joku sen niminen.
              Joten projektina 3D tulostaa mukitelineeseen sopiva lieriö, jossa pieni potero johonka saa kiinnitettä applen oman magsafe latausalustan. Jos se toimii kuten haluan, se jää piiloon kannen alle ja kun avaa kannen saa laitettua luurin siihe sitten.

Tää on projektiasteella vielä. Prototyypin tein finfoamista kuumailmapuhaltimella ja mattopuukolla. Nyt eka versio tulostuu piakkoin.

ps. oon aika uus foorumin käyttäjä en osannut laittaa kuvaa.

Comment

Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎