Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vilkku/ajovalo-ongelma

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • AnniB
    Newbiemmer
    • Jul 2018
    • 2
    • Kokkola

Vilkku/ajovalo-ongelma

F11 on ilmoitellut aina pesun jälkeen vasemman etuvilkun viasta, mutta vilkku kuitenkin on toiminut, mutta on vilkkunut nopeammin. Oletin, että on mennyt kosteutta, koska päivän päästä aina (kuivuttuaan) toiminut ongelmitta. Nyt kuitenkin vesisateen jäljiltä ei enää lähtenytkään toimimaan, vaan ilmoittaa vasemman vilkun vikaa sekä vasemman etuvalon "control aim failure". Tietääkö joku näyttääkö vikakoodin lukulaite tarkemmin mihin ongelma paikallistuu? Ts. kannattaako lähteä luetuttamaan vikakoodia ensimmäisenä vai voiko tuota jotenkin itse lähteä tutkimaan? Valojen ohjainlaitevikaa vähän aavistelen, kun valot kuitenkin hetkittäin toimivat.
  • AnniB
    Newbiemmer
    • Jul 2018
    • 2
    • Kokkola

Google kertoikin, että taitaa olla aika yleinen vika ja olisi nimenomaan ohjainlaitevika. http://www.bimmerfest.com/forums/sho...d.php?t=787409

Ilmeisesti tuonne jotenkin vesi pääsee ja vesi vauroittaa ohjainlaitteen. Jos joku on tuon osan vaihtanut itse, niin vinkkejä otetaan vastaan. Varsinkin, jos on onnistunut paukallistamaan mistä vesi on ohjainlaitteelle päässyt. Kannattaakohan käyettyä ohjainlaitetta hajottamolta vai ostaa suosiolla uusi? Tietysti sitä ennen voisi koittaa laittaa kontaktispraytä, jos se tekis ihmeitä.

Comment

• hsp
      Newbiemmer
      • Dec 2009
      • 2
      • Oulu

Minä hommsin omaani tuon ohjainlaitteen käytettynä kaksi vuotta sitten. On tähän saakka toiminut. Hintakin ohjasi sujuvasti käytetyn osan suuntaan, 150€ vs 600€ marmorilta.

Comment

Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎