Kävi niin huono tuuri, että takaluukussa ollut vesitonkka laski vedet alleen ja tätä myöden halvaantui koko auto (ohjaustehostin, rengaspainevalvonta, alusta, lopuksi kaikki maailman varoitukset). Meni siinä samalla matkalla pari vannettakin ja tuulilasi sai ison kiveniskeämän, että ei se muutenkaan putkeen mennyt.
Joka tapauksessa takaluukun pohjalla alimpana on mm. (F11) kompressorin rele, joka kastuu välittömästi kun sinne pääsee vettä. Samoin siellä on ohjausyksiköitä arassa paikkaa.
Itse taisin selvitä kompuran releen vaihdolla, reilulla kuivatuksella ja vikojen kuittauksella. Itse pidän jatkossa varareleen ja sulakkeita mukana, enkä kuljeta takaluukussa mitään mikä voisi laskea alleen.. Ja se rele on tietenkin nostettu pois sieltä pohjalta.
Joka tapauksessa takaluukun pohjalla alimpana on mm. (F11) kompressorin rele, joka kastuu välittömästi kun sinne pääsee vettä. Samoin siellä on ohjausyksiköitä arassa paikkaa.
Itse taisin selvitä kompuran releen vaihdolla, reilulla kuivatuksella ja vikojen kuittauksella. Itse pidän jatkossa varareleen ja sulakkeita mukana, enkä kuljeta takaluukussa mitään mikä voisi laskea alleen.. Ja se rele on tietenkin nostettu pois sieltä pohjalta.