Announcement

Collapse
No announcement yet.

f10 525d xdriven osto mietinnässä

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • rub3
    Newbiemmer
    • Jan 2016
    • 7
    • TORNEO

f10 525d xdriven osto mietinnässä

terve,, onko kellään risuja ruusuja kyseisestä autosta antaa? uskaltaako tämmöistä nyt laittaa vai pelottaako aina tuo jakopää remontti? Mitä jakopää remppa kustantaa nykypäivänä?

autoja mitä oon siis katellut niin f10-11 525d/520d xdrivejä... mites tuo xdrive kestää?
  • PNM2
    Bimmer Enthusiast
    • Mar 2015
    • 1119
    • Espoo

Originally posted by rub3 View Post
    terve,, onko kellään risuja ruusuja kyseisestä autosta antaa? uskaltaako tämmöistä nyt laittaa vai pelottaako aina tuo jakopää remontti? Mitä jakopää remppa kustantaa nykypäivänä?

autoja mitä oon siis katellut niin f10-11 525d/520d xdrivejä... mites tuo xdrive kestää?
    xDrivesta mä olen vaihdattanut jakolaatikon öljyt (kustannus noin 150€-250€) ja molemmat etuvetarit on vaihdettu takuuseen (alkuperäisosa luokkaa 700€-800€ kappale plus työt) noin satatonnia ajetusta F11 525d xDrivesta. Jakopää on riski, samoin kuin EGR ja imusarjan palaminen. Mulla on nyt toinen N47-kone peräkkäin eikä ongelmia ole vielä jakopään tai EGR:n kanssa ollut mutta kilsojakaan ei vielä ihan älyttömän paljoa ole. Harkitsen vakavasti vaihtoa 530/535D:hen kun autoon ostettu lisätakuu ensi huhtikuussa loppuu.
    i4 M50
    ex: G30 530e xDrive M-Sport
    ex: F11 525d xDrive
    ex: F11 520d
    ex: E91 318i

Comment

• Palomies
      Bimmer Rookie
      • Nov 2011
      • 192
      • Home

Originally posted by PNM2 View Post
      xDrivesta mä olen vaihdattanut jakolaatikon öljyt (kustannus noin 150€-250€) ja molemmat etuvetarit on vaihdettu takuuseen (alkuperäisosa luokkaa 700€-800€ kappale plus työt) noin satatonnia ajetusta F11 525d xDrivesta. Jakopää on riski, samoin kuin EGR ja imusarjan palaminen. Mulla on nyt toinen N47-kone peräkkäin eikä ongelmia ole vielä jakopään tai EGR:n kanssa ollut mutta kilsojakaan ei vielä ihan älyttömän paljoa ole. Harkitsen vakavasti vaihtoa 530/535D:hen kun autoon ostettu lisätakuu ensi huhtikuussa loppuu.

Jos huhtikuussa tarvetta hyvin varustellulle F10 535dx niin laita viestiä..

Comment

• MajorDrake
        Bimmer Enthusiast
        • Apr 2006
        • 7531
        • Jyväshyvä

Ei se jakopääkään ole ongelma jos öljyt vaihtaa 20 tkm välein eikä aja 30 tkm...
        M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
        Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
        Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...

Comment

• PNM2
          Bimmer Enthusiast
          • Mar 2015
          • 1119
          • Espoo

Originally posted by Palomies View Post
          Jos huhtikuussa tarvetta hyvin varustellulle F10 535dx niin laita viestiä..
          F11:sta ei voi tinkiä.
          i4 M50
          ex: G30 530e xDrive M-Sport
          ex: F11 525d xDrive
          ex: F11 520d
          ex: E91 318i

Comment

Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢