Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bmw f10 öljyinen suodatin

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BesiF10
    Newbiemmer
    • Sep 2016
    • 5
    • Turku

Bmw f10 öljyinen suodatin

Vaihdoin ilmansuodattimen autoon ja huomasin, että vanha suodatin oli hieman öljyinen. Ei mitenkään paljon vaan ihan muutama pisara öljyä. Tuo sama suodatin ollut autossa 2 vuotta. Muistan kun ostin auton niin silloin huomasin kans, että suodattimessa oli öljypisaroita. Onko tämä normaalia näissä vai onko syytä epäillä jotain ? Otin myös kuvan ja laitoin tänne kuvan, eli siitä pitäis näkyä jotain. Samalla öljyllä menty hieman yli 20tuhatta ja öljytaso täysin normaali

Bmw f10
    530dx 190kw

tässä linkissä on kuva suodattimesta:
    Image 20190430-135649495-i-OS hosted in ImgBB
    Attached Files
    F10 530xd 190kW vm-11
    Ex. '01 E39 520D sekä '02 E39 520D
  • MajorDrake
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2006
    • 7518
    • Jyväshyvä

Kuvissa öljy näyttää puhtaalta. En oikein osaa kuvitella miten tuonne voi päästä öljyä. Oliko itse "suodatinpaperi" sen näköinen että öljy olisi sen läpi tuonne kulkeutunut?
    M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
    Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
    Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...

Comment

• BesiF10
      Newbiemmer
      • Sep 2016
      • 5
      • Turku

Originally posted by MajorDrake View Post
      Kuvissa öljy näyttää puhtaalta. En oikein osaa kuvitella miten tuonne voi päästä öljyä. Oliko itse "suodatinpaperi" sen näköinen että öljy olisi sen läpi tuonne kulkeutunut?
      Suodatinpaperi täysin puhdas. Ainoastaan nuo öljypisarat siinä näkyy. Edellisessä suodattimessa myös oli näitä pisaroita. Ei kai se sitten mitään vakavaa kun mulla ollu kohta 3v tämä auto ja aina öljytaso ollut normali. Kiinnostais vaan tietää miten se tonne on pääsyt se öljy 🤔
      F10 530xd 190kW vm-11

Comment

• Petsku333
        BTCF Member
        • Jun 2014
        • 349
        • Kerava

Ainoa mikä mulla tulee mieleen että joku yrittänyt fiksata talven inisevää tuuletinta liberaalilla öljymäärällä ja ne nyt roiskii jostain suodattimelle.
        Seat Cupra 290

Ex. F20 118i MHD Stage 2
        E60 2006 525i

Comment

• BesiF10
          Newbiemmer
          • Sep 2016
          • 5
          • Turku

Originally posted by Petsku333 View Post
          Ainoa mikä mulla tulee mieleen että joku yrittänyt fiksata talven inisevää tuuletinta liberaalilla öljymäärällä ja ne nyt roiskii jostain suodattimelle.
          Ei oo tuulettimia eikä muutakaan fiksattu.
          Täytyy tarkistaa muutaman viikon päästä tätä uutta suodatinta että onko siihen tullut sitä öljyä. Outoa kyllä 🤔
          F10 530xd 190kW vm-11

Comment

Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎