Tarkoitus olisi asentaa peruutuskamera jälkiasennuksena. Mitä eroa on F11 ja F10 peruutuskameraseteillä? Ebayssa joissakin on maininta F11 ja F10, joissakin vain F10. BMW:n virallisissa retrofiteissä on myös eri osanumerot. Autossa NBT.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
F11 peruutuskamera jälkiasennuksena
Collapse
X
-
Originally posted by MakeH View PostTarkoitus olisi asentaa peruutuskamera jälkiasennuksena. Mitä eroa on F11 ja F10 peruutuskameraseteillä? Ebayssa joissakin on maininta F11 ja F10, joissakin vain F10. BMW:n virallisissa retrofiteissä on myös eri osanumerot. Autossa NBT.
Itse laitoin F11, F10 johtosarjan koska oli niin paljon halvempi tuolloin. F10 sarja siis käy f11 mutta kameran kaapelin pituus on just sellanen että saa nätisti laitettua mutta siinä ei ole tippaakaan ylimääräistä.
Järjettömän hyvä varuste hinta/hyöty suhteessa, ainakin kärryä paljon vetävälle..-BMW F11 530xd -12
-BMW E60 530dA -04
-BMW E23 735iA -85
Ex
-BMW E89 Z4 35i 09 Roadster
-BMW E85 Z4 2,5 03 Roadster
-BMW E36 Z3 2,0 99 Roadster
-BMW E39 528i 96
-
-
Originally posted by pyyn0 View PostJärjettömän hyvä varuste hinta/hyöty suhteessa, ainakin kärryä paljon vetävälle..
Böntti asensi kameran mun edelliseen F10iin ja nyt F11ssa onkin sitten kaikki mahdolliset kamerat
Huippua peruuttaa parkkiin esim. ahtaassa parkkihallissa. Vielä kun Bemari suunnittelisi tuon niin, että se on ajon aikana suojassa eikä siten kuraantuisi. G30/31 edelleen sama ongelma.Tesla Model X Performance Ludicrous Mode
ex showroomit:
BMW F11 535dA xDrive
BMW F10 520dA ///M-Sport
BMW E92 335dA
Comment
-
-
Originally posted by kailinds View PostSamaa mieltä! Todella suositeltava retrofit!
Böntti asensi kameran mun edelliseen F10iin ja nyt F11ssa onkin sitten kaikki mahdolliset kamerat
Huippua peruuttaa parkkiin esim. ahtaassa parkkihallissa. Vielä kun Bemari suunnittelisi tuon niin, että se on ajon aikana suojassa eikä siten kuraantuisi. G30/31 edelleen sama ongelma.E93 ///M3
E60 530dA aka M5
F11 525dA Xdrive
Tesla model 3 LR MY22
Comment
-
-
Treen seudulta apuja jälkiasennukseen
Originally posted by vekkuli View PostF-sarjan kutosissahan se on merkintakana piilossa, joten suunniteltuhan se jo on.
Onko Tampereen seudulla asentajaa tai ohjelmoijaa, jos tuollaisen setin ostaisi itse ja asentelisi ohjelmointia varten valmiiksi?
F10 2015 sedan.
ex: 320i-80, 518i -86
Comment
-
-
Originally posted by mika.2019 View PostOnko Tampereen seudulla asentajaa tai ohjelmoijaa, jos tuollaisen setin ostaisi itse ja asentelisi ohjelmointia varten valmiiksi?
F10 2015 sedan.
https://www.ebay.com/itm/32382811912...75.c101224.m-1-BMW F11 530xd -12
-BMW E60 530dA -04
-BMW E23 735iA -85
Ex
-BMW E89 Z4 35i 09 Roadster
-BMW E85 Z4 2,5 03 Roadster
-BMW E36 Z3 2,0 99 Roadster
-BMW E39 528i 96
Comment
-
-
Originally posted by MakeH View PostKiitoksia varsin täsmällisestä vastauksesta, F10 setti siis tilaukseen! Ja voihan tuota kaapelia jatkaa, mikäli ei löydy optimireittiä.F11 520da M-sport alpinweiss 3 - 11
W906 319 sprinter - 14
Comment
-
-
Moro,
Olisi pari kyssariä tuohon retrofittiin liittyen:
1. Onko ohjainboxi sama CIC tai NBT järjestelmässä?
2. Jos ohjainboxissa on myös muita kamera sisääntuloja, voiko sitä käyttää pelkkään peruutuskameraan?
3. Minulla on autossa S6NRA - APPS, luin ohjeesta että pitää laittaa myös video switch jos on 4 tai enemmän kamera lähteitä. Päättelin että minulla ei varmaan tuota tarvittaisi..
5. Oon aiemmin onnistunut koodailemaan (lue noviisi näissä asioissa) esim rattiin vaihdeläpyskät käyttöön, onko tähän jossain selko videota jossa näkisi mitä tuonne järjestelmään koodataan? En nimittäin itse ole semmoista löytänyt...
Comment
-
-
Originally posted by samuelh View PostMoro,
Olisi pari kyssariä tuohon retrofittiin liittyen:
1. Onko ohjainboxi sama CIC tai NBT järjestelmässä?
2. Jos ohjainboxissa on myös muita kamera sisääntuloja, voiko sitä käyttää pelkkään peruutuskameraan?
3. Minulla on autossa S6NRA - APPS, luin ohjeesta että pitää laittaa myös video switch jos on 4 tai enemmän kamera lähteitä. Päättelin että minulla ei varmaan tuota tarvittaisi..
5. Oon aiemmin onnistunut koodailemaan (lue noviisi näissä asioissa) esim rattiin vaihdeläpyskät käyttöön, onko tähän jossain selko videota jossa näkisi mitä tuonne järjestelmään koodataan? En nimittäin itse ole semmoista löytänyt...F11 520da M-sport alpinweiss 3 - 11
W906 319 sprinter - 14
Comment
-
-
Originally posted by joko View PostOotko osat jo hommannut? Mull ois purkuautosta cic järjestelmän kamera setti eli boxi, kaapelit ja kamera. Se kameran kehys/luukun avauskahva niin siitä poikkes joku kynsi irrotettaessa mut sitä kehystä sai uutena erikseen.
Comment
-
-
Originally posted by samuelh View PostOsaako kukaan kertoa käykö cic-järjestelmässä ollut ohjainyksikkö nbt-järjestelmään?IB1 - B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20
BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja monenlaisia muita juttuja. Myös etäyhteydellä
Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben.
Tampere
Comment
-
Comment