Elikkäs tuollasella aktiivialustalla olevaan M-Sporttiin koitettu 12mm spacereita taakse (vanteet bemarin OEM style 331, takana 9 x 19 ET44) ja kauhea tärinä ja ravistus. Onko niin, että tuo aktiivialusta ei siedä leventelyitä? Spacereissa lienee eroja eli onko kellään kokemusta asiasta? Näissä keskittävissä lätyissä mitä kokeiltiin oli muovinen keskihuullos joten voiko tärräämisen syy olla tuo eli onko oletettavissa että korjaantuu jos lätty on kokometallinen? Tai voisiko kapeampi spaceri toimia? Kysehän on näkökysymyksestä mutta ero näöllisesti on sen verran iso että ainakin kuulen mielipiteitä onko tuota mahdollista saada toimimaan. Pyörä jää ilman spaceria niin paljon lokarin sisään, että se on rehellisesti sanottuna vähän hassun näköinen. Toki en aio alkaa vääntämään asian kanssa jos jollain on tietoa ettei homma kannata sillä näkökysymykset ei koskaan mene ajo-ominaisuuksien edelle.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
530d xd F11 aktiivialustaan spacerit
Collapse
X
-
Originally posted by Pepper1976 View PostElikkäs tuollasella aktiivialustalla olevaan M-Sporttiin koitettu 12mm spacereita taakse (vanteet bemarin OEM style 331, takana 9 x 19 ET44) ja kauhea tärinä ja ravistus. Onko niin, että tuo aktiivialusta ei siedä leventelyitä? Spacereissa lienee eroja eli onko kellään kokemusta asiasta? Näissä keskittävissä lätyissä mitä kokeiltiin oli muovinen keskiö ja voiko tärräämisen syy olla tuo eli onko oletettavissa että korjaantuu jos lätty on kokometallinen? Tai voisiko kapeampi spaceri toimia? Kysehän on näkökysymyksestä mutta ero näöllisesti on sen verran iso että ainakin kuulen mielipiteitä onko tuota mahdollista saada toimimaan. Pyörä jää ilman spaceria niin paljon lokarin sisään, että se on rehellisesti sanottuna vähän hassun näköinen. Toki en aio alkaa vääntämään asian kanssa jos jollain on tietoa ettei homma kannata sillä näkökysymykset ei koskaan mene ajo-ominaisuuksien edelle.
Kyllä tuo ongelma kuulostaa täysin vialliselle spacerille. Onko sulla kuvaa tai linkkiä noihin spacereihin?F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
-
-
Originally posted by peto2 View PostKyllä tuo ongelma kuulostaa täysin vialliselle spacerille. Onko sulla kuvaa tai linkkiä noihin spacereihin?
Comment
-
-
Originally posted by zener View PostJoo, mutta ei kyllä liity aktiivialustaan millään tavalla.F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by Pepper1976 View Post
Tuon muoviosan kuuluu olla tiukka sekä napaan että vanteeseen. Millainen se oli oikeasti?
Ei ainakaan mikään luottamusta herättävä keksintö käyttää muovia tuossa vanteen ja spacerin rajapinnassa keskitykseen kun muovin toisella puolella on vain tyhjää. :thinkF10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by Pepper1976 View PostMistä moisia saa? Olisko heittää paikkaa tai linkkiä?
F11 535dX LCI
Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...
Comment
-
-
Originally posted by Pepper1976 View PostMistä moisia saa? Olisko heittää paikkaa tai linkkiä?IB1P23M0 - B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20
BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja monenlaisia muita juttuja.
Vikadiagnostiikka ja koodaukset myös etäyhteydellä.
Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben.
Tampere
Comment
-
-
Originally posted by peto2 View PostAika mielenkkintoista ettei tuolla ole mitään mainintaa, että minkä kokoiselle keskireiälle nuo on tarkoitettu.
Tuon muoviosan kuuluu olla tiukka sekä napaan että vanteeseen. Millainen se oli oikeasti?
Ei ainakaan mikään luottamusta herättävä keksintö käyttää muovia tuossa vanteen ja spacerin rajapinnassa keskitykseen kun muovin toisella puolella on vain tyhjää. :think
No nyt on kokeiltu sekä muoviosalla olevaa että Eibachin kokoalumiinista lopputuloksella, että muovihuulloksella oleva täryttää melkoisesti ja alumiininenkin hieman. Onko ideaa, että mistä tuo johtuu sillä eihän ET:n muutoksen kai pitäisi tärinöitä aiheuttaa? Mutta niin se vaan aiheuttaa. Alustassa on kaikki kunnossa ja pyöränkulmat juuri säädetty eli en keksi enää mitään järkevää syytä mistä moinen johtuu. Kaikki toisiaan vasten olleet pinnatkin oli tarkastettu ja putsattu. Ei vaikutusta asiaan. Toki tässä on kyse vain ulkonäöllisestä asiasta enkä ole ajomukavuutta halukas piiruakaan uhraamaan ulkonäön takia. Olisi toki makeamman näköinen jos saisi takarenkaat lähemmäs lokarin reunaa mutta pitää ilmeisesti hyväksyä ettei se onnistu kuin korkeintaan vaihtamalla takavanteet 9 > 8,5 jolloin ET muuttuu ja vaikka rengaskin ohenee (sama leveys edessä ja takana sitten) niin rengas tulee hieman ulospäin ilman välikappaleita. Muuta keinoa ei taida enää olla.
Comment
-
-
Originally posted by Pepper1976 View Postpitää ilmeisesti hyväksyä ettei se onnistu kuin korkeintaan vaihtamalla takavanteet 9 > 8,5 jolloin ET muuttuu ja vaikka rengaskin ohenee (sama leveys edessä ja takana sitten) niin rengas tulee hieman ulospäin ilman välikappaleita. Muuta keinoa ei taida enää olla.M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Originally posted by Pepper1976 View PostNo nyt on kokeiltu sekä muoviosalla olevaa että Eibachin kokoalumiinista lopputuloksella, että muovihuulloksella oleva täryttää melkoisesti ja alumiininenkin hieman. Onko ideaa, että mistä tuo johtuu sillä eihän ET:n muutoksen kai pitäisi tärinöitä aiheuttaa? Mutta niin se vaan aiheuttaa. Alustassa on kaikki kunnossa ja pyöränkulmat juuri säädetty eli en keksi enää mitään järkevää syytä mistä moinen johtuu. Kaikki toisiaan vasten olleet pinnatkin oli tarkastettu ja putsattu. Ei vaikutusta asiaan. Toki tässä on kyse vain ulkonäöllisestä asiasta enkä ole ajomukavuutta halukas piiruakaan uhraamaan ulkonäön takia. Olisi toki makeamman näköinen jos saisi takarenkaat lähemmäs lokarin reunaa mutta pitää ilmeisesti hyväksyä ettei se onnistu kuin korkeintaan vaihtamalla takavanteet 9 > 8,5 jolloin ET muuttuu ja vaikka rengaskin ohenee (sama leveys edessä ja takana sitten) niin rengas tulee hieman ulospäin ilman välikappaleita. Muuta keinoa ei taida enää olla.F11 535dX LCI
Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...
Comment
-
Comment