Ostin auton tällä viikolla ja ilmoituksessa luki että on lastutettu ~400hp. Autossa ei voi olla tuota 400 kun 530d F11 ei jää tarpeeksi jälkeen. Autolla ajettu 160tkm. Vaikuttaako kun autossa oli liikaa öljyä kun ostin sen? Öljyä imetty pois ja tietokone näyttää että tasonormaali taas. Tänään vikakoodeja lukemaan.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
F11 535DA -11 Pieni tehohäviö
Collapse
X
-
Oliko varmasti öljyä liikaa vai onko jostain syystä dieseliä päätynyt öljyn sekaan? Jos siellä tosiaan oli liikaa öljyä niin tuskinpa se on ollut edes syynä. Oliko auto käytetty dynossa jossa tämä 400hv on todennettu? Ja itse olisin kyllä vaihtanut suoraan uudet öljyt enkä lähtenyt sieltä imemään pois ylimääräsiä...F11 520d -12
-
-
Originally posted by Markkanenn View PostOliko varmasti öljyä liikaa vai onko jostain syystä dieseliä päätynyt öljyn sekaan? Jos siellä tosiaan oli liikaa öljyä niin tuskinpa se on ollut edes syynä. Oliko auto käytetty dynossa jossa tämä 400hv on todennettu? Ja itse olisin kyllä vaihtanut suoraan uudet öljyt enkä lähtenyt sieltä imemään pois ylimääräsiä...
Comment
-
-
Onko tuossa vielä hiukkassuodatin paikallaan? Huomattu E60 kanssa, että jos hiukkassuodattimen polttoa ei ole tapahtunut tyyliin 1000km matkalla niin kulkupuolessa näkyy jonkun verran. Ja kyllähän lastutettu 530d aika hyvin loikkii kanssa. :thinkJaguar XF Sportbrake R-sport.
E39 523iA Oxfordgreen
Comment
-
-
Tuohan jäis ku tikku paskaan 530d:n rinnalla. Kävisin kyllä dynottaamassa uudestaan jossain missä osataan mitata tehot, esim jw-servicellä-Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
-Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
-Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
-Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms
-BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.
Comment
-
-
Olen kyllä nähnyt toistuvasti sellaisia käyriä tuolta että en voi olla samaa mieltä.-Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
-Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
-Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
-Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms
-BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.
Comment
-
-
Originally posted by _Bäri_ View PostMulle ei oo tullu vielä huonoja käyriä vastaan. Jw servicellä käyneillä olen niitä nähnyt. Tosin usein näyttävät liikaa tehoa..sigpic
P:0409699000
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET!
tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan.
Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu!
AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
Comment
-
Comment