Elikkäs tässä on kolme viikkoa säädetty kyseisen kiesin pyöränkulmia ja autossa aktiivialusta. Arvot saadaan ihan ohjearvoihin mutta hetken päästä alkaa jompi kumpi takarengas kenottamaan eli camber karkaa. Kolmesti on nyt säädetty ja aina sama juttu eli kallistuvat sisäänpäin eli miinukselle. Onko nyt niin, että pitää vaihtaa säätöpultit koska vaikuttaa siltä että lukitus ei vaan pidä? Mitään tälliä tai tärskyä ei ole tullut. Kuskin puolen takanurkka on aavistuksen alempana kun auto seisoo mutta mitää poikkeavaa ei ole muuten ollut ja auto käyttäytyy normaalisti. Vikailmojakaan ei ole tullut alustasta. Eli vaihdanko nyt ensialkuun nuo säätöpultit uusiin? Onko tuon aktiivialustan kanssa jotain huomioitavaa tuon kulmien säädön suhteen?
530dx F11 M-Sport -11 aktiivialustan pyöränkulmat karkailee
Collapse
X
-
Tags: None
-
Originally posted by zakspeed View PostAloitetaan suuntaamiseen liittyvällä perusasioiden varmistamisella. Onhan auto kulmia mitatessa ja säädettäessä aina samassa korkeudessa? Ei silmämääräisesti vaan mitattua faktaa.
Mihin arvoihin pystykallistuma on säädetty ja mihin se muuttuu?
Comment
-
Comment
-
-
Originally posted by Pepper1976 View PostPuslat ehjiä eikä välystä missään. Kuskin puolella perän korkeus inasen matalampi.
Oikean muutos 18min ja vasemman 56min
Comment
Comment