Ostin viime viikolla käytetyn bemarin ja vaikuttaisi siltä, että comfort access -toiminnossa on häikkää. Välillä, kun kävelee kohti kuskin ovea, ovet avautuvat lukosta, kun avain on taskussa. Välillä avaus toimii kuskin ovesta CA:lla välillä ei. Missään kohtaa kuskin ovesta en onnistu lukitsemaan ovia CA:lla. Mikäli lukitsen ovet kuskin puolen takaovesta, menee 2sek ja kaikki ovet aukeavat lukosta. (Liittyneekö siihen, että on niin lähellä kuskin ovea?) Sen jälkeen kuuluu napsutusta, joka kuulostaa siltä, että lukko yrittää avata itse itseään uudelleen ja uudelleen, vaikka ovet ovat jo auki. Pelkääjän puolet ovet ja sillä puolella autoa CA toimivat moitteetta.
Olen putsannut kahvat, ajanut akun täyteen ja vaihtanut patterit avaimiin. Onko jotain, mitä voisin tehdä? Itse epäilen, että menee kuskin kahva vaihtoon. Harmillisesti takuu päättyi huhtikuun 12.päivä.
Olen putsannut kahvat, ajanut akun täyteen ja vaihtanut patterit avaimiin. Onko jotain, mitä voisin tehdä? Itse epäilen, että menee kuskin kahva vaihtoon. Harmillisesti takuu päättyi huhtikuun 12.päivä.
Comment