Autona vm 2015 F11 520d xdrive, auto alkoi vajoamaan jo muutaman tunnin pysäköinnin jälkeen ja mittarilukema n 170tkm joten päätin suosiolla vaihtaa molemmat pussit. Pussien vaihdon jälkeen lähdin koeajolle ja huomasin, että kuskin puoli pysyy tontisaan. No kuskin puolen ilmapussi irti ja tarkistamaan liitoksia pussista ja kompressorin puolelta. Kiristelin molemmat varmuuden vuoksi, kuskin puolen pussi oli ottanut vähän ilmaa, mutta lähinnä saman verran kun itse saisin puhallettua sinne. Tämän jälkeen kaikki takaisin kiinni ja testaamaan, sama juttu pelkääjän puolen pussi nostaa kunnolla ja kuskin puolen pussissa ei yhtään ilmaa, edes sen vertaa kuin aiemmin. Käytin auton vikakoodien luvussa, jossa antoi koodin 480DB4 säätöaika, taka vasen, viallinen. Saivat testerillä ajettua tyhjänkin pussin täyteen. Auto ajettiin nosturilta pihalle nollauksen jälkeen ja molemmat puolet menivät tonttiin. Lähdin ajamaan ajatellen, että jos myös pelkääjän puoli oli tässä kohtaa alhaalla niin nostaa varmasti molemmat puolet oikein ajomatkan aikana, mutta ei, oikea puoli nousi ja vasen ei.
Onko kenelläkään ehdotuksia mistä lähtisi vikaa etsimään
Onko kenelläkään ehdotuksia mistä lähtisi vikaa etsimään
Comment