750:stä kysymys mutta M550d ja varmaan muihinkin passaa oireet.
Tässä koko tarina. Aluksi akku vaihdettu vajaa viikko sitten kun oli 7 vuotta vanha eikä "radio" pysynyt kauaa päällä. No sitten alkoi pesun jälkeen Comfort access temppuilemaan. Vika paikallistui takaoven kahvaan ja piuha irti ja kahva tilaukseen( ei ole vielä uutta).
Tähän asti toimi muuten moitteitta. Tänään sitten kun lähti liikkeelle tuli ilmoitus lisääntyneestä virrankulutuksesta. (Kattoluukku oli yön tuuletus asennossa en tiedä voiko lisätä virran syöntiä). No sitten risteyksestä napakampi kiihdytys liikenne virtaan niin tehot katosi ja ilmoitus alentuneesta tehosta. Tämän jälkeen tosin toimi myöhemmin ilman sammuttamista normaalin oloisesti ja tehot oli tallessa.
Vikakoodi 288B00 power management closed circuit protection, quiescent current injury.
ja 27F100 Charge air hose monitoring charge air hose dropped.( Tässä aika leima 10 km ylempää myöhemmin.)
Mitään irto letkua en huomannut tai kuulunut vuotoa ja taitaa olla tässä N57X metallia ja pultattu nuo "letkut"
Hyviä arvauksia? EGR pitäisi olla ohjelmallisesti kiinni mutta ei tulpattu.
Tässä koko tarina. Aluksi akku vaihdettu vajaa viikko sitten kun oli 7 vuotta vanha eikä "radio" pysynyt kauaa päällä. No sitten alkoi pesun jälkeen Comfort access temppuilemaan. Vika paikallistui takaoven kahvaan ja piuha irti ja kahva tilaukseen( ei ole vielä uutta).
Tähän asti toimi muuten moitteitta. Tänään sitten kun lähti liikkeelle tuli ilmoitus lisääntyneestä virrankulutuksesta. (Kattoluukku oli yön tuuletus asennossa en tiedä voiko lisätä virran syöntiä). No sitten risteyksestä napakampi kiihdytys liikenne virtaan niin tehot katosi ja ilmoitus alentuneesta tehosta. Tämän jälkeen tosin toimi myöhemmin ilman sammuttamista normaalin oloisesti ja tehot oli tallessa.
Vikakoodi 288B00 power management closed circuit protection, quiescent current injury.
ja 27F100 Charge air hose monitoring charge air hose dropped.( Tässä aika leima 10 km ylempää myöhemmin.)
Mitään irto letkua en huomannut tai kuulunut vuotoa ja taitaa olla tässä N57X metallia ja pultattu nuo "letkut"
Hyviä arvauksia? EGR pitäisi olla ohjelmallisesti kiinni mutta ei tulpattu.
Comment