Lainaan ketjua omaan tapaukseen liittyen. Vaihdoin iskarit 520D xrive LCI autoon, ei adaptiivista alustaa. Seuraavana aamuna 5km jälkeen tuli herja näyttöön ja perä alhaalla. Kompura ei lähde päälle. Ei kai noita perusiskareita mitenkään koodailla autoon? Kompuran sulakkeet ovat ehjät, missä sijaitsee kompuran rele?
F11 perä pomppii ajossa
Collapse
X
-
Ei koodailla. Vihreä rele oikeassa takakulmassa.
Kannattaa ennen isompia korjauksia käyttää autoa piuhan päässä ettei ole mennyt kompura vikatilaan.M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
Tarkista myös sulake. Jos sulakei ei ole palanut, kokeile ottaa vanhasta releestä irti kuoret ja sulje painamalla releen käret, jos kompura ei lähde päälle se on rikki (yleensä nuo polttaa sulakkeet kun kompura hajoaa).Originally posted by Miata View Postkiitti, rele löytyi. Pitää nyt se vaihtaa ekana. Carly on käytössä ja sillä nollasin koodit mutta kompura ei herännyt henkiin.
Jos lähtee niin vika on ohjauksessa,
en osaa sanoa ymmärtääkö Carly että kompura on mennyt workshop tai energy saving -moodiin (vai mitkä ne 2 tilaa nyt olikaan)...M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
Sulake on ehjä. Releen kärjet kun yhdistää käsin niin hieman kuului hurinaa kompuralta ja sitten uudestaan koittaessa ei kuulu, rele kuumenee tosi nopeasti. Vien korjaamolle, katsokoot siellä. Kompuran suuntaan menee epäilyt, talvella tuo kertaalleen poltti sulakkeen niin olisiko samassa yhteydessä ottanut kipeetä. Kiitoksia hyvistä vinkeistä.
Comment
Comment