Hei, osaatteko neuvoa oikeille urille pk-seudulla?
Vm. 2011 530xda:n ajovalot ovat molemmat tyypilliseen tapaan halki ja sisällä kosteutta ettei kohta tietä näe. Pari kertaa hetkellisesti tullut toiseen vilkkuhäiriö, mutta taas toimii.
Korjaustarjous on melkein kolme tonnia siten, että kummankin puolen umpiot uusitaan ja varauduttu myös ohjainten vaihtoon jos nekin rikki. Aika kallista.
Onko järkevää ja toimivaa hommata jostain 300-400 eurolla/kpl bi-ksenon umpiot ja saada joku fiksu henkilö tai paikka vaihtamaan ne ja mihin vielä pitää varautua onnistuneen fyysisen vaihdon jälkeen? Jotain koodauksia? Ohjaimiakin taitaa löytyä alle satasella ja eikös sellaisen voi sitten vaihtaa myöhemmin jos ehjä umpio temppuilee? Ja jos tilaa tuollaiset umpiot niin onko niissä jotain sudenkuoppia että asennus ei etenekään eli puuttuu joku oleellinen palikka tai piuha?
Ajatus olis saada homma hoidettua siis karkeasti tonnilla eikä kolmella tonnilla.
Kiitos neuvoista jo etukäteen.
Vm. 2011 530xda:n ajovalot ovat molemmat tyypilliseen tapaan halki ja sisällä kosteutta ettei kohta tietä näe. Pari kertaa hetkellisesti tullut toiseen vilkkuhäiriö, mutta taas toimii.
Korjaustarjous on melkein kolme tonnia siten, että kummankin puolen umpiot uusitaan ja varauduttu myös ohjainten vaihtoon jos nekin rikki. Aika kallista.
Onko järkevää ja toimivaa hommata jostain 300-400 eurolla/kpl bi-ksenon umpiot ja saada joku fiksu henkilö tai paikka vaihtamaan ne ja mihin vielä pitää varautua onnistuneen fyysisen vaihdon jälkeen? Jotain koodauksia? Ohjaimiakin taitaa löytyä alle satasella ja eikös sellaisen voi sitten vaihtaa myöhemmin jos ehjä umpio temppuilee? Ja jos tilaa tuollaiset umpiot niin onko niissä jotain sudenkuoppia että asennus ei etenekään eli puuttuu joku oleellinen palikka tai piuha?
Ajatus olis saada homma hoidettua siis karkeasti tonnilla eikä kolmella tonnilla.
Kiitos neuvoista jo etukäteen.
Comment