Announcement

Collapse
No announcement yet.

N57 tärisee kierroksilla

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jorkkeli12
    Bimmer Fanatic
    • Jun 2011
    • 264
    • Seinäjoki

    N57 tärisee kierroksilla

    Elikkästä kyseessä siis f11 530d manuaali.. Mikähän on mahtanu ännä moottoria ruveta tympimään kun kierroksilla, ei väliä onko veto päällä vai kytkin pohjassa niin täristää. Seuraa kierroksia tuo tärinä ja tuntuu ajaessa sekä paikallaan polkiessa rattiin ja penkkiin ja polkimiin (ei johdu pyöristä, ei sellainen tärinä). Vilkasin jo kampuran hihnapyörän ja pienehköä murtumaa siellä näky, voisko olla tämä? Vai kenties moottorin/vaihteiston tukikumit? Käynnistäessä ei minusta mitenkään ihmeellisesti heilu tuo moottori. Vai kenties jopa kaksoismassa mikä kiukuttelee? Auto käy muuten kyllä siististi eikä kolaja sen ihmeemmin. Nopea apu olis tarpeen kun perjantaina pitäis päästä matkaa kyseisellä kikottimella taittamaan eli huomenna pitäs kattoa kuntoon, eikä kyllä huvittais turhaa tuota kampuran hihnapyörää vaihtaa. :think
    Harraste/kesäkäyttis BMW e46 330ci cabriolet
    M-B s204 220cdi AMG-sport 4-matic
  • juha_s
    Alueaktiivi
    • May 2008
    • 447
    • Lappeenranta

    #2
    Originally posted by Jorkkeli12 View Post
    Elikkästä kyseessä siis f11 530d manuaali.. Mikähän on mahtanu ännä moottoria ruveta tympimään kun kierroksilla, ei väliä onko veto päällä vai kytkin pohjassa niin täristää. Seuraa kierroksia tuo tärinä ja tuntuu ajaessa sekä paikallaan polkiessa rattiin ja penkkiin ja polkimiin (ei johdu pyöristä, ei sellainen tärinä). Vilkasin jo kampuran hihnapyörän ja pienehköä murtumaa siellä näky, voisko olla tämä? Vai kenties moottorin/vaihteiston tukikumit? Käynnistäessä ei minusta mitenkään ihmeellisesti heilu tuo moottori. Vai kenties jopa kaksoismassa mikä kiukuttelee? Auto käy muuten kyllä siististi eikä kolaja sen ihmeemmin. Nopea apu olis tarpeen kun perjantaina pitäis päästä matkaa kyseisellä kikottimella taittamaan eli huomenna pitäs kattoa kuntoon, eikä kyllä huvittais turhaa tuota kampuran hihnapyörää vaihtaa. :think
    Kato ne tukikumit, ne kun pettää niin siellä on metalli vasten metallia.
    F11 535d xDrive M-Sport -13

    Comment

    • Jorkkeli12
      Bimmer Fanatic
      • Jun 2011
      • 264
      • Seinäjoki

      #3
      Syypää löyty. Dampperihan se oli murtunu jo pahoin. Autossa 225tkm mittarissa.
      Harraste/kesäkäyttis BMW e46 330ci cabriolet
      M-B s204 220cdi AMG-sport 4-matic

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎