Announcement

Collapse
No announcement yet.

535d F11 ei starttaa...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mAilo
    BTCF Member
    • Sep 2014
    • 20
    • Vantaa

    535d F11 ei starttaa...

    535d f11 vm2010 sammui suoraan ajosta kesken vedon, starttaa kyllä mut ei hörähdä käyntiin.


    Vikakoodi on (carlylla): 249300 Rail pressure monitoring at engine start; rail pressure too low at engine start


    Railipaine anturi vaihdettu.

    Naftasuodatin vaihdettu myös kokeiluksi.


    Kiskolle tulee tosi nihkeesti naftaa.



    Onko kellään ollut vastaavaa?


    Onko korkeapainepumppu tai vaihtoehtosesti matalapainepumppu sökö?


    Tänks etukäteen kaikille vaivaantuville
    F11 535D
  • zakspeed
    BTCF Member
    • Nov 2003
    • 1996
    • Tampere/kainuu

    #2
    Ei taida pyöriä korkeapainepumppu.

    Pyöriikö nokka-akselit startatessa? Asentoanturin reiästä näkee jossei öljyntäyttökorkista.
    -M5- '00
    -i3 94 rex '19
    -Ascona B 4.0 '80
    Kilpa-autojen sähköjen suunnittelu / toteutus. Kysy.
    -Johtosarjojen piirtäminen tietokoneella
    -Valmistus laadukkaista MIL-spec komponenteista

    Comment

    • Clavurion
      BTCF Member
      • Feb 2005
      • 9157
      • Oulu

      #3
      Kuten edellä, nokkatunnistimen reiän kautta ensin kurkkaa, pyöriikö yläkerta. Jos pyörii, niin sitten korkeapainepumpun kyljestä määräsäädin irti ja kurkkaa, onko siellä metallihilettä. Molemmat tarkistukset onnistuu ilman isompaa purkamista.
      E39 530dA -02 M-Sport
      E53 X5 3.0dA -06 Sport
      * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
      Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.

      Comment

      • mAilo
        BTCF Member
        • Sep 2014
        • 20
        • Vantaa

        #4
        Jeps korkeapainepumppu kaput.

        Autoliike maksaa täysin uuden pumpun, niin eikö kannata laittaa suoraan silloin 550d pumppu?

        Onko tietoa tästä kellään enempi? Istuuko suoraan L70 tilalle?
        F11 535D

        Comment

        • Clavurion
          BTCF Member
          • Feb 2005
          • 9157
          • Oulu

          #5
          Se metallihile on tuossa tilanteessa ympäri PA-järjestelmää. Suuttimet pitäisi uusia ja koko PA-järjestelmä huuhtoa puhtaaksi.
          E39 530dA -02 M-Sport
          E53 X5 3.0dA -06 Sport
          * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
          Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.

          Comment

          • suppari
            Bimmer Enthusiast
            • Jul 2006
            • 4049
            • Turku

            #6
            Originally posted by Clavurion View Post
            Se metallihile on tuossa tilanteessa ympäri PA-järjestelmää. Suuttimet pitäisi uusia ja koko PA-järjestelmä huuhtoa puhtaaksi.
            Aika usein vaan ei tarvi vaihtaa yhtäkään suutinta, mutta juu, tuurista kiinni.
            sigpic
            P:0409699000

            JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET!
            tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
            huollot/korjaukset!

            BMW E&F sarjaan.
            Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
            8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu!
            AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎