Onko normaalia, että huollon ajankohta pomppaa yhdessä yössä 19 tkm:stä 3000 km:iin?
Kysymyksessä täytyy olla jarruhuollon lähestyminen. Palasta on nyt kuluneisuus tunnistin antanut hälyn 4mm kohdalla ja laskuri näyttää sen jälkeen kutakuinkin tuota luokkaa matkaa jäljelle.
Tähän saakka se 19tkm on ollut seuraavaksi ajankohtaisin huolto jonka ohi nyt jarrupalat kiilasi.
Jarrupalojen tila on ollut siihen saakka ajotietokoneen laskennallinen kuluneisuus tilanne. Kuluneisuus tunnistin on nyt tarkentanut reaali tilanteen.
-M5- '00
-i3 94 rex '19
-Ascona B 4.0 '80
Kilpa-autojen sähköjen suunnittelu / toteutus. Kysy.
-Johtosarjojen piirtäminen tietokoneella
-Valmistus laadukkaista MIL-spec komponenteista
Kysymyksessä täytyy olla jarruhuollon lähestyminen. Palasta on nyt kuluneisuus tunnistin antanut hälyn 4mm kohdalla ja laskuri näyttää sen jälkeen kutakuinkin tuota luokkaa matkaa jäljelle.
Tähän saakka se 19tkm on ollut seuraavaksi ajankohtaisin huolto jonka ohi nyt jarrupalat kiilasi.
Jarrupalojen tila on ollut siihen saakka ajotietokoneen laskennallinen kuluneisuus tilanne. Kuluneisuus tunnistin on nyt tarkentanut reaali tilanteen.
Itse hämmästelin viime talvena ihan samaa kun jäljellä oleva matka seuraavaan huoltoon vaihtui jostain 10tkm paikkeilta yht äkkiä 200km 🤔
Syynä oli huoltotöiden yhteydessä asentajan hiukan huonosti asettelema jarrupalojen kulumisen ilmaisimen johto. Oli hinkannut vanteeseen ja mennyt poikki.
Hieman yllättäen auto ei selkeästi ilmoita että kyseessä jarrupaloista johtuva "hälytys", vaan sanoo haluavansa huoltoon. Kyllä se tieto sieltä valikoiden uumenista löytyi kun vähän tarkemmin tutki.
Comment