Tosin ei varmaan ois pitänyt jättää sitä takin taskuun mutta… tässä sitä nyt ollaan.
Manuaali avain tietty toimii kuin Buickki ja auto käynnistyy, mutta sitten tuo kaukosäädin puoli, se on aivan mykkä eikä auttanut kuivattelu tai patterin vaihto. Onko kenelläkään vastaavia kokemuksia ja vinkkejä miten tästä eteenpäin muutoin kuin marmoritiskin kautta kumartaen? Kaksia toimivia avaimia kun tarvittais arjessa koko ajan…
Onko kenelläkään antaa vinkkejä tai ajantasaisia kontakteja esim mistä tilata Saksasta uus nykyisen mykän tilalle, ymmärtääkseni Kiina vimpulat voi unohtaa vai onko näin?
Auto allekirjoituksen mukainen 523iA F10 ja avain tällänen
Manuaali avain tietty toimii kuin Buickki ja auto käynnistyy, mutta sitten tuo kaukosäädin puoli, se on aivan mykkä eikä auttanut kuivattelu tai patterin vaihto. Onko kenelläkään vastaavia kokemuksia ja vinkkejä miten tästä eteenpäin muutoin kuin marmoritiskin kautta kumartaen? Kaksia toimivia avaimia kun tarvittais arjessa koko ajan…
Onko kenelläkään antaa vinkkejä tai ajantasaisia kontakteja esim mistä tilata Saksasta uus nykyisen mykän tilalle, ymmärtääkseni Kiina vimpulat voi unohtaa vai onko näin?
Auto allekirjoituksen mukainen 523iA F10 ja avain tällänen
Comment