Kärrystä katosivat kaikki valot kesken ajon. Auto ei myöskään tunnista kärryn "olemassaoloa", eli esim takatutka toimii, kuten ilman kärryä. Rheingoldin mukaan trailer module toimii normaalisti. Yleismittarilla maakarva on ehjä ja niihin pinneihin (joihin milloinkin kuuluu tulla) tulee jännite. "Levossa olevissa" pinneissä näkyy noin 6V jännite. Rheingoldin mukaan kärryn "olemassaolon" kriteeri on vähintään kahden pinnin kautta ehjä piiri. Mitäs temppuja kannattaisi yrittää? Koukku on siis alkuperäisasennus ja pistoke 13 -napainen.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
F10 trailer module
Collapse
X
-
Yleismittarilla et voi todeta maakarvan tai minkään muun johdon olevan kunnossa. Yleismittarille riittää se, että siellä on yksi ehjä karva ja silti kaikki näyttää yleismittarilla mitattuna olevan kunnossa vaikka ei ole. Helppo kotitesti on ottaa joku auton polttimo (sopivan virran kulutuksella oleva testattavaan piiriin) ja kytkeä se sopivilla johdoilla testattaviin pinneihin. Virtapiirit pitäisi testata aina kuormattuna.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
-
-
Jonkun aikaa mittailtuani lisää (myös polttimokuormalla) syyksi osoittautui kärryn pään liittimen sisältä katkennut maadoitus pinnin pohja. Yleensä mitatessa sitä tuli ilmeisesti painettua eri tavalla, kuin se autossa kiinni ollessaan on. Mutta noin sivuraiteena tuo halvalla yleismittarilla näkyvä 6V lienee siis "polttimovahdin" kyttäilyä varten. Peruutus- ja sumuvalon karvassa tuota jännitettä ei näkynyt (niitä ei monitoroida, kun kaikissa kärryissä ei ole niitä).
Comment
-
Comment