Katsastussetä tuomitsi ajokin hylätyksi kun öljynkäryä tuli ohjaamoon. Syynä lienee halkeama venttiilikopassa. Öljyä valuu pakosarjan joustokappaleen päälle. Paljoa sitä ei mene koska vaihtovälillä ei vaju öljymäärä käytännössä lainkaan. Auton alla ei myöskään koskaan ole pisaraakaan öljyä - tosin pohjapanssari oli aika öljyinen. Samoin vaihdeloota.
Kuinka yleinen tuo vika lienee? En viitsi nyt alkaa itse vaihtohommiin, suuttimet kuulemma ovat aika tiukassa joskus.
Voisiko olla mahdollista että pääsisi halvemmalla kuin venakopan vaihto (esim. vain tiiviste mennyt tms)?
-K
Edit: mosan virkaa toimittaa N57. F11 525 vm. -10 ja ajettu pyöreät 400 tkm
Kuinka yleinen tuo vika lienee? En viitsi nyt alkaa itse vaihtohommiin, suuttimet kuulemma ovat aika tiukassa joskus.
Voisiko olla mahdollista että pääsisi halvemmalla kuin venakopan vaihto (esim. vain tiiviste mennyt tms)?
-K
Edit: mosan virkaa toimittaa N57. F11 525 vm. -10 ja ajettu pyöreät 400 tkm
Comment