Hei,
Millainen on korjaamon vastuu tällaisessa tapauksessa? Tai ylipäänsä kun autoa puretaan korjaamista varten. Jakoketjut menevät hiluineen vaihtoon.
Startin heräte oli kuulemma niin lujassa että irrotettaessa hajosi koko startti. Itse en ole saanut irrotettaessa koskaan hajalle, siksi ihmettelen hieman. N57 F11 on kulkuneuvo.
Korjaamo ehdotti että itse kustantaisin uuden, 430 euroa. En kerro korjaamon nimeä, hyvin on tähän asti asiat menneet. Tämä case on vielä selvittämättä.
Edit: kuulemma oli solenoidin pultti pyörähtänyt mutterin mukana ja haljennut muovinen osa jossa kiinni. Minkäs teet, itsellänikin olisi voinut irrota. Onko muilla ollut vastaavaa? Tällähän on ajettu jo 400 tkm, start-stopia ei ole. Minkä merkkinen startti laitetaan joka ei maksa miljoonaa mutta kestää edes 100 tkm?
-K
Millainen on korjaamon vastuu tällaisessa tapauksessa? Tai ylipäänsä kun autoa puretaan korjaamista varten. Jakoketjut menevät hiluineen vaihtoon.
Startin heräte oli kuulemma niin lujassa että irrotettaessa hajosi koko startti. Itse en ole saanut irrotettaessa koskaan hajalle, siksi ihmettelen hieman. N57 F11 on kulkuneuvo.
Korjaamo ehdotti että itse kustantaisin uuden, 430 euroa. En kerro korjaamon nimeä, hyvin on tähän asti asiat menneet. Tämä case on vielä selvittämättä.
Edit: kuulemma oli solenoidin pultti pyörähtänyt mutterin mukana ja haljennut muovinen osa jossa kiinni. Minkäs teet, itsellänikin olisi voinut irrota. Onko muilla ollut vastaavaa? Tällähän on ajettu jo 400 tkm, start-stopia ei ole. Minkä merkkinen startti laitetaan joka ei maksa miljoonaa mutta kestää edes 100 tkm?
-K
Comment