Announcement

Collapse
No announcement yet.

F11 535d polttoaine korkeapaine-ongelma

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Gunther
    Newbiemmer
    • Feb 2012
    • 4
    • Oulu

    F11 535d polttoaine korkeapaine-ongelma

    Tere!

    Eli autona on 535d 12/2011, ja ongelmana moottorivaihdon jälkeen auton starttaamattomuus. Ongelman kanssa "räpelletty" jo tovi, eikä autoa ole saatu käyntiin

    Ongelmaksi Istan kautta katsottu, että korkeapainepuolella paine ei nouse esipainetta (4-5bar) korkeammalle. Kokeiltu esim. irrottaa korkeapainepuolen anturi, tämän jälkeen suuttimet naputtaa mutta ei käynnisty. Onko mahdollista että esimerkiksi suutin vuotaa eikä nosta painetta esipainetta korkeammaksi?
    Starttisprayta myös kokeiltu, pikkuisen hörähtää mutta siinäpä se.


    Onkohan jollain viisaammalla haisua asiasta, mikä voisi olla vialla? :think
  • Urpo_rotta
    BTCF Member
    • May 2012
    • 5258
    • Pirkkala

    #2
    Legendaarinen polttoainelinjat väärinpäin?
    E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
    E34 525i -90 twinturbo 427/519

    N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
    VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
    Kysy jos tarvetta

    Comment

    • Gunther
      Newbiemmer
      • Feb 2012
      • 4
      • Oulu

      #3
      Originally posted by Urpo_rotta View Post
      Legendaarinen polttoainelinjat väärinpäin?

      Ei ole, tuplatarkistettu jo tuokin

      Comment

      • tuikku
        Bimmer Enthusiast
        • Sep 2005
        • 1353

        #4
        .
        Paine ei nouse, ennenkuin ecu antaa käynnistymiseen luvan.
        Jutteleehan kaikki boxit kskenään ?
        CdiTuikku Oy - cdi Mersujen sekä Bemareiden ohjelmointia.
        Säännöllisesti minut nykyään tavoittaa myös E Pohjanmaalta.
        Olen kamalan huono vastaamaan viesteihin, mutta voit yrittää
        tuikku miukumauku tutkapistenet, tai Ö5Ö 3444ÖÖ5

        Comment

        • MajorDrake
          Bimmer Enthusiast
          • Apr 2006
          • 7520
          • Jyväshyvä

          #5
          Onhan polttoainejärjestelmä ilmattu kunnon testerillä?
          Aika kauan saa ilmausta pyörittää että auto lähtee ko. tilanteessa käyntiin.
          M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
          Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
          Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...

          Comment

          • Gunther
            Newbiemmer
            • Feb 2012
            • 4
            • Oulu

            #6
            Originally posted by tuikku View Post
            .
            Paine ei nouse, ennenkuin ecu antaa käynnistymiseen luvan.
            Jutteleehan kaikki boxit kskenään ?

            Ei ainakaan Ista herjaa että olisi ongelmaa. Ainut vika mikä ihmetyttää moottorivaihdon jälkeen on vänkärin puolen turvavyön kelausohjausyksikön vastaamattomuus (boksin nimeä en nyt muista ja tuskin tuo estää käynnistämästä..)


            Originally posted by MajorDrake View Post
            Onhan polttoainejärjestelmä ilmattu kunnon testerillä?
            Aika kauan saa ilmausta pyörittää että auto lähtee ko. tilanteessa käyntiin.
            Istalla ilmaillut, fuctionin kautta fuel system bleed, toki se ohjelma jää vähän kesken koska käskee käynnistämään auton..

            Ecun kautta myös aktivoinut polttoainepumpun "Pressure regulationin" eli laittaa painetta järjestelmään. Tässäkin käy kun jonkun aikaa seissyt, ja laittaa manuaalisesti pa-pumpun päälle, kuuluu polttoainesuodattimen kohdalta pulputusta/suhinaa..?

            Onko normaalia että pa-esipaine laskee samantien kun pumppu menee pois päältä?

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎