Noniin eli tosiaan kuten kirjoitin ylemmäs vikoja jo hieman. Elikkä auto f11 535d 2012 neliveto sekä ohjelmoitu ja egr otettu ohjelmassa pois. Auto alkaa siis aivan sattuman varassa tekemään tuommoista nykimistä tasakaasulla ja sittenku polkasee kunnolla niin hieman on viivettä ja sen jälkeen puskee savupilven ja sitten ottaa kaikki vedot ja auto liikkuu normaalista kunnes pudottaa taas tasakaasulle niin sen jälkeen sama nykiminen jatkuu. drivetrainia tyrkyttää aina vian kanssa. Vikakoodeja luettu jo 4 kertaan ja tällöin antoi ensin akusta vikakoodin (vaihdettu) ja sitten kerran antoi dpfstä ja kun koodit nollattiin ei oo sen jälkeen antanut enää siitä vikakoodia. Ja sitten jos vika on ollut päällä ja ajaa parkkiin niin jos pitää D-moden päällä niin auto ihan kuin tärisisi. Onko ideoita antaa?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
F11 drivetrain pakokaasua puskee ja nykii
Collapse
X
-
Mielellään istalla, mutta tuosta nyt saa sen selon että imulämpöanturi ja jokin pakolämpöantureista mykkä. Nuo aiheuttaa ongelmasi, joka on myös tukossa oleva DPF. Poltto ei aktivoidu tuon rikkinäisen pakolämpöanturin(ilmeisesti EGR jäähyn anturi) takia. Jos delphiä käyttää, niin suositten vaihtamaan kielen englanniksi. Nuo suomennokset harhaanjohtavia.F11 530xd LCI
S2 Avant
Comment
-
-
Last edited by VilleP; 09-05-2023, 20:14.F11 530xd LCI
S2 Avant
Comment
-
-
Se koodi kertoo että moottorin ohjaus näkee epäsuhdan saamassaan lämpötilatiedossa noilta antureilta, ja tässä tapauksessa päättelee syylliseksi imulämpötila-anturia. Ohje siis sanoo että massa mittari vaihtoon. Livedatasta tuon varmaan pystyisi päättelemään. Tai jos avaa nuo vikakoodit niin kertoo varmaan saman lisätiedoissa.
Jos merkkiliikkeestä ostettu mittari, niin käy siellä kertomassa tilanne, haluavat todennäköisesti tehdä oman diagnostiikan ennen kuin antavat uuden osan takuun piiriin.Last edited by VilleP; 09-05-2023, 20:33.F11 530xd LCI
S2 Avant
Comment
-
Comment