Elikkäs F10 525d n57 vm.2010 koneesta katkesi pultti, joka pitää öljypumpun hammasratasta paikallaan ja kone leipoi siinä samassa rytäkässä. Soittelin alustavasti jo yhteen huoltamoon jossa sanottiin, että öljypumpusta on tullut parempi versio joka kannattaisi laittaa vaihtokoneeseen sitä asennettaessa.
Onko muilla tietoa tästä uudesta öljypumpun versiosta? Pumppu itsessään on kestävä, joten kannattaako satsata 600-700€ uuteen pumppuun jos vain pultti on ongelmana?
Vaihtokoneeseen on tulossa uusi jakopää ja kk-laakerit, sekä vähintään uusi pultti öljypumpun rattaalle, onko suosituksia mitä muuta kannattaa samalla vaihtaa vaihtokoneeseen ennenkuin sen laittaa autoon kiinni?
Viimeisenä, onko antaa suosituksia huoltamosta/pajasta, joka voisi moottorin + hilppeiden vaihdon tehdä suht edullisesti Oulun seudulla?
Onko muilla tietoa tästä uudesta öljypumpun versiosta? Pumppu itsessään on kestävä, joten kannattaako satsata 600-700€ uuteen pumppuun jos vain pultti on ongelmana?
Vaihtokoneeseen on tulossa uusi jakopää ja kk-laakerit, sekä vähintään uusi pultti öljypumpun rattaalle, onko suosituksia mitä muuta kannattaa samalla vaihtaa vaihtokoneeseen ennenkuin sen laittaa autoon kiinni?
Viimeisenä, onko antaa suosituksia huoltamosta/pajasta, joka voisi moottorin + hilppeiden vaihdon tehdä suht edullisesti Oulun seudulla?
Comment