Morjes, tässä miettinyt jos omaan 2011 f11 päivittäis ton lci m sportti ratin. Muuten taitaa olla ihan plug and play mutta mites jos haluaa sitten samalla taikinoida tuon ratin lämmityksen uuteen rattiin, niin vaatiiko muutakin kun sen napin asennuksen? tietenkin myös sen että ratissa on se lämmitysominaisuus
F11 2011 lci ratin retrofittaus
Collapse
X
-
-
eli jos oikein ymmärsin joutuu jotkut 2 johtoa vetämään?Originally posted by zener View PostTuossa omat kokemukset ratin lämmityksen retrofitistä: https://forum.btcf.fi/forum/yleinen-...53#post4727553
Comment
-
tässä nyt syvennyin asiaan enemmän ja löysin jonku "ohjekirjan" tähän asennukseen, niin vissiin näin karkeasti se ratin lämmitys tarvitsee "vain jostain" sen 12v toimiakseen?Originally posted by zener View PostTuossa omat kokemukset ratin lämmityksen retrofitistä: https://forum.btcf.fi/forum/yleinen-...53#post4727553
Comment
-
Ei onnistu ainakaan kunnolla bimmercodella. E-sys:illä tai vastaavalla lisäät varusteen 248 varusteluetteloon ja koodaat CIC:n ,SZL:n ja kombin uuden varusteluettelon vakioasetus koodaukset. Muistaakseni muita moduuleita ei tarvinnut koodata.E89 Z4 sDrive 35i Flex Fuel, harraste
F39 X2 Xdrive20D, käyttis
Vikakoodit, moduulien päivitykset, vo/fa-muutokset ja koodailut(icom,e-sys, ista yms.) o5o536o489
Comment
-
Periaatteessa, mutta tuo johtojen veto oikeaan paikkaan ei ole mitenkään työläs, niin mielellään tein sen. Ja jos ratin takan olevassa slipringissä ei ole pinnejä ratin lämmitykselle, täytyy ne siirtää vapaina oleviin pinneihin. Ainakaan omassa ei ollut, mutta koska halusin kaukovaloassarille napin, niin ostin toisen slipringin/viiksipaketin missä oli lämmitykselle myös pinnit.Originally posted by nikonakki View Post
tässä nyt syvennyin asiaan enemmän ja löysin jonku "ohjekirjan" tähän asennukseen, niin vissiin näin karkeasti se ratin lämmitys tarvitsee "vain jostain" sen 12v toimiakseen?
Comment
Comment