Miksi perän laippa hajoaa jatkuvasti? Ensin vaihdettiin perä ja taas meni laippa. Sitten vaihdettiin käytetty laippa ja rikki meni. Viimeksi vaihdettiin koneistettu uustuotantolaippa ja sekin meni. Mikä eteen?
							
						
					Perän laippa hajoaa koko ajan (2.0d xDrive)
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
	
	
	
	
	
	
	
	Tags: None
 
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Meneekö se kappaleiksi vai mitä sille käy? Sehän on kumissa kiinni, kumi ei sitä voi rikki vääntää, ellei kardaani tai perä väänny aivan mahdottomaan asentoon. Onko tuota tutkittu ihan jonkin ammattilaisen toimesta? Tuo kuva on jostain muusta mallista.
 
 F11 530xd LCI
 S2 Avant
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Eikös tuosta mene keskeltä tuo holkki kumilimpun läpi vastinlaipan kanssa limittäin vaikkakin väljällä sovituksella, ettei kardaani putoa jos limppu antautuu:
  
 
 Varmaan jos linjaus on aivan päin persettä vaikka jos laatikon kannakekumi on revennyt tmv voisi siitä välittyä tarpeeksi voimia paikkoje särkemiseen. Pienellä vaihteella vaikka nyt parkkihallin rampissa voi revenneen kumin kanssa voimapaketti liikkua aika paljonkinAlla:
 E61 530i(a) -09 perheauto myös invalidille
 E24 635Csi -84 Polaris metallic
 
 Ennenkin on ollut autoja
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Eiköhän kuitenkin kyse ole jakolaatikon laipasta johon kardaani kiinnittyy. Niitähän näistä menee, olisko jakolaatikon pääakselin boorit jo kärsineet sen verran että laippa antaa periksi...M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
 Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
 Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Kyllä näistä hajoaa ihan boorit siitä perän laipasta / perästä johon kumilimppu tulee kiinni, nimeonmaan pikkukoneisista diiseleistä. Useita tullut nähtyä.
 Kiinnittyy tosiaan mutterilla pinjoniin ja nämä ovat jokaisessa olleet tiukassa josta tuo on pettänyt että sutii tyhjää booreillaE24 ///M635CSI
 E61 520d LCI
 Ex: E30 1006hv/1161nm
 ig: m1ckee_
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Pääseekö laatikon kannakekumin kunnon kuinka helposti tarkistamaan? Miten linjauksen voisi tarkistaa?Originally posted by Haatainen View PostEikös tuosta mene keskeltä tuo holkki kumilimpun läpi vastinlaipan kanssa limittäin vaikkakin väljällä sovituksella, ettei kardaani putoa jos limppu antautuu:
  
 
 Varmaan jos linjaus on aivan päin persettä vaikka jos laatikon kannakekumi on revennyt tmv voisi siitä välittyä tarpeeksi voimia paikkoje särkemiseen. Pienellä vaihteella vaikka nyt parkkihallin rampissa voi revenneen kumin kanssa voimapaketti liikkua aika paljonkin
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Pikku koneesta kyse ja poorit tosiaan laipasta sileät. Onko teoriaa miksi laipat hajoaa?Originally posted by micke_ View PostKyllä näistä hajoaa ihan boorit siitä perän laipasta / perästä johon kumilimppu tulee kiinni, nimeonmaan pikkukoneisista diiseleistä. Useita tullut nähtyä.
 Kiinnittyy tosiaan mutterilla pinjoniin ja nämä ovat jokaisessa olleet tiukassa josta tuo on pettänyt että sutii tyhjää booreilla
 Comment
 
	
Comment