En ole inpaa käyttänyt vähään aikaan. Mulla on ostetut laitteet ja ohjelmat. Inpan kaltaiset ohjelmistot laahaa aina hiukan perässä ja sen takia ei taida olla muita vaihtoehtoja näin uudelle autolle kuin merkkiliikkeen palvelut, tai joku muu ajan tasalla oleva laitteisto.
Jos Inpalla pääsee näihin uudempiin, niin joku muu voi varmaan valaista asiaa.
Jos sulla on F10, niin luulis sinun käyvän Laakkosella nolauttamassa valot
Ei siis millään pahalla, mutta jäin vaan miettiin.
Niin luulisi että takuunalaista autoa voisi hoidella ihan merkkiliikkeessä? Vai onko nyt niin että jos autoa on kolhittu takuulle joutuu sanomaan näkemiin?
Niin luulisi että takuunalaista autoa voisi hoidella ihan merkkiliikkeessä? Vai onko nyt niin että jos autoa on kolhittu takuulle joutuu sanomaan näkemiin?
No miten nuo nyt liittyvät toisiinsa?
Jos se valo palaa kolarin/kolarikorjauksen takia, niin ei se mikään takuu asia ole, omasta pussista sen joutuu maksamaan.
Ja autohan voi käyttää merkkiliikkeessä olipa siinä takuu voimassa tai ei.
Jos se valo palaa kolarin/kolarikorjauksen takia, niin ei se mikään takuu asia ole, omasta pussista sen joutuu maksamaan.
Ja autohan voi käyttää merkkiliikkeessä olipa siinä takuu voimassa tai ei.
Ja jos auto on ollut kolarikorjauksessa miksi sitä ei ole nollattu samalla? Noi mun edellisen viestin lauseet eivät liittyeet suoraan toisiinsa, tuli vain mieleen ihan yleisellä tasolla että onko takuu enää voimassa kolarin jälkeen.
Ja mitä merkkiliikkeeseen tulee, niin kuka ei veisi autoaan merkkikorjaamolle jos takuun piikkiin jotain korjataan?
Ja jos auto on ollut kolarikorjauksessa miksi sitä ei ole nollattu samalla? Noi mun edellisen viestin lauseet eivät liittyeet suoraan toisiinsa, tuli vain mieleen ihan yleisellä tasolla että onko takuu enää voimassa kolarin jälkeen.
Ja mitä merkkiliikkeeseen tulee, niin kuka ei veisi autoaan merkkikorjaamolle jos takuun piikkiin jotain korjataan?
koska auto on ilmeisesti juuri kolarikorjattu omatoimisesti ja nyt on sen valon nollauksen aika...
selvitetään vähän asiaa
eli auto ollut kolarikorjauksessa peltikorjaamossa.
ja ei ole omastani autosta kysymys vaan korjaamon asiakkaan.
ja ei ole minun korjaaamo kaverin puolesta kyselen.
ja ei ole ongelma viedä marmorille paitsi ei viitsisi
ajaa 80km moisen 1minuutin homman takia.
Inpan kaltaiset ohjelmistot laahaa aina hiukan perässä ja sen takia ei taida olla muita vaihtoehtoja näin uudelle autolle kuin merkkiliikkeen palvelut, tai joku muu ajan tasalla oleva laitteisto.
INPA on tehtaan käyttämä ohjelmisto ja sitä kyllä päivitetään lähes päivittäin
Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Comment