Jokos jousien vaihdosta on kokemuksia?
Ilmajousi vuotaa. Oikea takanurkka laskee yön aikana liki pohjaan.
G31:ssä pussin vaihto ei onnistukaan enää kuten F:ssä kun insinööri on pistänyt iskarin ja pussin yhteen pakettiin. Säätyvä iskari niin hiukan vielä arvokkaampi kuin tavallinen.
Service kitin löysin 450 eur jossa on pelkkä pussi:
6882823 Air Spring BMW 5' G31 6882824 - Miessler Automotive GmbH & Co. KG Air Suspension Parts. - The Better Choice (miessler-automotive.com)
Osaako joku sanoa tarviiko tuon kitin vaihtoon prässiä kuten ao videon G12 iskarissa 1:15 kohdalla? En löytänyt mistään G30/G31 tolpan purkua.
(1) shock absorber for BMW G12 air suspension system rear Leftt disassemble - YouTube
Itse paketin vaihdosta asiaa UK:n puolella.
G31 rear air suspension strut replacement - G30 and G31. F90 M5 Technical - Forum 5
Lisäksi kompurassa oli tyyppivika eli johtosarjan piuhat hankautuneet liki poikki kompuran tärinästä, mutta se on korjattu. Surkeaa suunnittelua. Merkkari sitä mieltä että tehdas ei tule vastaan kun autolla ikää 6v ja 140 tkm. Maahantuojalla ei tässä merkitystä kun Saksan tuliainen kyseessä. Virheetön merkkihuoltohistoria. Linjasto kuulemma tarkastettu vuotojen varalta vuotoaineella, ja venttiilipöydästä vaihdettu yhden hapettuneen liittimen pinnit. Kompura toimii mutta ei vain pysy nurkka ylhäällä yön yli.
Ilmajousi vuotaa. Oikea takanurkka laskee yön aikana liki pohjaan.
G31:ssä pussin vaihto ei onnistukaan enää kuten F:ssä kun insinööri on pistänyt iskarin ja pussin yhteen pakettiin. Säätyvä iskari niin hiukan vielä arvokkaampi kuin tavallinen.
Service kitin löysin 450 eur jossa on pelkkä pussi:
6882823 Air Spring BMW 5' G31 6882824 - Miessler Automotive GmbH & Co. KG Air Suspension Parts. - The Better Choice (miessler-automotive.com)
Osaako joku sanoa tarviiko tuon kitin vaihtoon prässiä kuten ao videon G12 iskarissa 1:15 kohdalla? En löytänyt mistään G30/G31 tolpan purkua.
(1) shock absorber for BMW G12 air suspension system rear Leftt disassemble - YouTube
Itse paketin vaihdosta asiaa UK:n puolella.
G31 rear air suspension strut replacement - G30 and G31. F90 M5 Technical - Forum 5
Lisäksi kompurassa oli tyyppivika eli johtosarjan piuhat hankautuneet liki poikki kompuran tärinästä, mutta se on korjattu. Surkeaa suunnittelua. Merkkari sitä mieltä että tehdas ei tule vastaan kun autolla ikää 6v ja 140 tkm. Maahantuojalla ei tässä merkitystä kun Saksan tuliainen kyseessä. Virheetön merkkihuoltohistoria. Linjasto kuulemma tarkastettu vuotojen varalta vuotoaineella, ja venttiilipöydästä vaihdettu yhden hapettuneen liittimen pinnit. Kompura toimii mutta ei vain pysy nurkka ylhäällä yön yli.
Comment