Jos kysyt valmistajaa niin en osaa sanoa mikä tuo on. Tehtaalta G30:siä pukataan nelivetoisena vain yhdellä alustavariaatiolla, olipa sitten M-sport tai ilman. 530ex ja 545ex on kuitenkin täysin eri palikoilla.
Mutta sen voin sanoa vajaan vuoden kokemuksella että 545e on alustaltaan huomattavasti jäykempi kuin pre-LCI 530ex sedan. Pidän yleisesti ottaen napakasta jousituksesta, mutta mun makuun tämä on monissa tilanteissa jopa liiankin "sporttinen". Joissain testiartikkeleisskin tätä ominaisuutta on parjattu. Ei tosin niin paha etteikö tähän kuitenkin tottuisi....
Moro, tekoäly väittää, että g30 545ex:ssä olis adaptive suspension vakiona..
Tekoäly hallusinoi. Vastaavalla tavalla S223A ollut saatavilla lisävarusteena kuin muissakin malleisssa.
IB1P23M0 - B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20 BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja monenlaisia muita juttuja.
Vikadiagnostiikka ja koodaukset myös etäyhteydellä. Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben. Tampere
Jos kysyt valmistajaa niin en osaa sanoa mikä tuo on. Tehtaalta G30:siä pukataan nelivetoisena vain yhdellä alustavariaatiolla, olipa sitten M-sport tai ilman. 530ex ja 545ex on kuitenkin täysin eri palikoilla.
Mutta sen voin sanoa vajaan vuoden kokemuksella että 545e on alustaltaan huomattavasti jäykempi kuin pre-LCI 530ex sedan. Pidän yleisesti ottaen napakasta jousituksesta, mutta mun makuun tämä on monissa tilanteissa jopa liiankin "sporttinen". Joissain testiartikkeleisskin tätä ominaisuutta on parjattu. Ei tosin niin paha etteikö tähän kuitenkin tottuisi....
Nyt kun ajelin ekan pidemmän pätkän, niin olen samaa mieltä, että alusta on melko kova. Sopii kyllä hyvin autoon.
Nyt kun ajelin ekan pidemmän pätkän, niin olen samaa mieltä, että alusta on melko kova. Sopii kyllä hyvin autoon.
Joo se on sellainen että alkuun se alustan sporttisuus puhuttelee mutta pidemmän päälle huomaa että monissa arkisissa tilanteissa auton alustan luonteeseen sopisi pari napsua E-Mersua. Esim. mukulakivikaduilla.
Joo se on sellainen että alkuun se alustan sporttisuus puhuttelee mutta pidemmän päälle huomaa että monissa arkisissa tilanteissa auton alustan luonteeseen sopisi pari napsua E-Mersua. Esim. mukulakivikaduilla.
Juu..toisaalta sitten eikös M550ix:ssä oo jo vakiona M-sportit yms., että vastaa menohaluja? Ehkä säädettävä/mukautuva olisi optimi?
Omassa M550d x-drive on omaan mieleen mukava alusta(m-sport). Sopivan matala silmään, mutta ei turhan jäykkä ja lompakko kiittää kun joutuu iskareita uusimaan kun ei ole mitään sähköä niihin laitettu.
Comment