G30 530e aluelukitut ominaisuudet

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Tonttis
    Newbiemmer
    • Sep 2026
    • 5
    • Joensuu

G30 530e aluelukitut ominaisuudet

Moikka,

Onko tietoa miten Saksan tuontiautoon saa Suomen maa alueeksi? Autossa ei toimi ennakoiva ajo esimerkiksi.

Kartoissa kyllä on Saksan lisäksi pohjoismaiden paketti.
  • Tommix
    BTCF Member
    • Dec 2006
    • 5605
    • S:t Karins

Suomessa ei jostain syystä toimi ennakoivan ajon avustimet. Ne saa koodaamalla kyllä käyttöön.
    Käyttis: G26 i4 M60
    Harraste: F82 M4 täällä: ///M4

ex:t: G31 530e LCI, F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i

Comment

• mailman
      BTCF Member
      • Jul 2003
      • 8070
      • Vantaa

Mitähän näihin G30/F90 oikein sitten saa koodattua käyttöön? Ainakaan Bimmercode ei mitään ihmeitä näyttänyt mielestäni.
      F90 ///M5 Competition - San Remo Green - '23
      U11 xDrive30 ///M-Sport - Space Silver Metallic - '26
      G01 ///M40i - Sunstone Metallic - '19
      E39 ///M5 - Carbon Black - '00

Comment

• Tonttis
        Newbiemmer
        • Sep 2026
        • 5
        • Joensuu

Originally posted by Tommix View Post
        Suomessa ei jostain syystä toimi ennakoivan ajon avustimet. Ne saa koodaamalla kyllä käyttöön.
        Niin veikkasinkin että saisi, tietoa vaan että kuka tekis?

Comment

• Samu81
          Bimmer Rookie
          • May 2009
          • 170
          • Espoo

Originally posted by Tonttis View Post
          Moikka,

Onko tietoa miten Saksan tuontiautoon saa Suomen maa alueeksi? Autossa ei toimi ennakoiva ajo esimerkiksi.

Kartoissa kyllä on Saksan lisäksi pohjoismaiden paketti.
          Mä ostin aikanaan käytettynä saksantuonti G12 seiskan. Ed. omistaja ei ollut tehnyt asialle mitään, joten minä otin yhteyttä "My BMW" -portaalin (nettisivut, ei kännyäppi) kautta (ulkomaiseen) aspaan, jossa pyysivät dokumentteja (en tarkalleen muista mitä) ja parin päivän päästä saatiin auton "Region" vaihdettua Saksasta suomeen. Hintaa nolla euroa, aikaviive 2-3 työpäivää siitä kun toimitin dokkarit.
          i8 '14

Comment

• Tonttis
            Newbiemmer
            • Sep 2026
            • 5
            • Joensuu

Originally posted by Samu81 View Post

Mä ostin aikanaan käytettynä saksantuonti G12 seiskan. Ed. omistaja ei ollut tehnyt asialle mitään, joten minä otin yhteyttä "My BMW" -portaalin (nettisivut, ei kännyäppi) kautta (ulkomaiseen) aspaan, jossa pyysivät dokumentteja (en tarkalleen muista mitä) ja parin päivän päästä saatiin auton "Region" vaihdettua Saksasta suomeen. Hintaa nolla euroa, aikaviive 2-3 työpäivää siitä kun toimitin dokkarit.
            Kiitos vinkistä! Lähen selvittää viikolla mikäli saisin itsekin tuon tehtyä. Toivotaan parasta

Comment

Working...