Announcement

Collapse
No announcement yet.

Takakaaret, ruoste

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ollyvai
    Bimmer Rookie
    • Mar 2007
    • 180

    Takakaaret, ruoste

    Olisiko hurja ajatus takakaarien korjauksen yhteydessä hitsata takakaaret ylempää kiinni sisäpeltiin, niin että pellit eivät olisi kaarien kanssa päällekkäin vaan lähes suorassa kulmassa toisiinsa nähden? Helppo suojata.
    Eli sisäpelti olisi vaakasuora pelti, ja se kohtaisi kaaren juuri levityksen yläkohdassa, ja kaari siitä alaspäin olisi yksinkertaista peltiä.
    Onko rakenteellinen vahvuus ongelma? Tai kaikki muut ongelmat?
    Jep, hankala selittää, mutta ajatuksena on välttää se kahden pellin liitos, joka on ruostumisessaan innokas.
    Last edited by ollyvai; 24-12-2019, 01:43.
  • Maikkeli
    BTCF Member
    • Aug 2010
    • 1300
    • Nousiainen

    #2
    En tiedä mistään mitään mutta omiin autoihin aina tehnyt tuolla tavalla koska helpompi ja saa renkaalle paremmin tilaa. Hyvin ne on läjässä pysynyt :think
    E30 316 M42TBO -87
    BMW 1502 Turbo -77

    ''It's a bit laggy, but comes on like a shower of shit.''

    Comment

    • ollyvai
      Bimmer Rookie
      • Mar 2007
      • 180

      #3
      Tänks Maikkeli! Riippuu toki myös autosta, mutta kuinka kauan per puoli suunnilleen tuollaiseen hommaan menee peltiammattilaiselta?

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎