Announcement

Collapse
No announcement yet.

635/m635 tietäjät huomio kallistuksenvakaajista kysymys

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • e24
    Bimmer Fanatic
    • Jan 2005
    • 628

    635/m635 tietäjät huomio kallistuksenvakaajista kysymys

    eli osaako kukaan kertoa onko noissa 635csi:n ja M365:n vakaajissa jännevälieroa?

    noissa taitaa olla pieni ero raidevälissä, mutta onko se vaikuttanut myös kallistuksenvakaajan jänneväliin?

    tällä hetkellä 635csi:n alkuperäisellä vakaajalla renkaat käännettynä ääriasentoon, on siinä ja siinä osuuko rengas vakaajaan.
    nyt kuitenkin pitäis M version vakaaja laittaa, niin mietin vaan et kun se on paksumpi ja jos vielä aavistuksen leveempi jänneväli, niin ei varmaan oo toivoo päästä katsastuksesta läpi kun pyörät ottaa varmasti vakaajaan kii..

    eli tiivistettynä jos ei ole jännevälieroa, niin ostan M635:n vakaajat, mutta jos on eroa, niin pyydän vallilantakomon tehä M sarjalaista vastaavat, mutta kaposemmalla jännevälillä...
    käyttis Honda CR-v
    .... MR2
    ----------------------------
    ex v40 t4; E38 740ia; 2l tbo s40; 406 hdi ; 635csi remmi (varkaiden tuhoama)
  • badboy
    Bimmer Fanatic
    • Aug 2003
    • 234
    • Turku

    #2
    edessä oleva vakaaja on 6mm paksumpi ja raideleveys on eri varmaankin vanteiden takia... ja kokeilemallahan se selviää

    Comment

    • e24
      Bimmer Fanatic
      • Jan 2005
      • 628

      #3
      Originally posted by badboy
      edessä oleva vakaaja on 6mm paksumpi ja raideleveys on eri varmaankin vanteiden takia... ja kokeilemallahan se selviää

      tuo paksuus ero oli tiedossa. katsastussetä haluaa tuon paksumman version mun auton alle =)

      taitaa olla viisainta teetättää mallin ja mittojen mukaan, niin ei tule kiinniotto ongelmia.
      käyttis Honda CR-v
      .... MR2
      ----------------------------
      ex v40 t4; E38 740ia; 2l tbo s40; 406 hdi ; 635csi remmi (varkaiden tuhoama)

      Comment

      • mikko
        Bimmer Enthusiast
        • Nov 2002
        • 1758
        • kotona

        #4
        ei eroja muussa kuin paksuuksissa... osathan on samoja kuin E28 ja niitä on vaihdettu keskenään

        Comment

        • e24
          Bimmer Fanatic
          • Jan 2005
          • 628

          #5
          Originally posted by mikko
          ei eroja muussa kuin paksuuksissa... osathan on samoja kuin E28 ja niitä on vaihdettu keskenään

          kait mä sit kuitenkin uskalla noi m sarjalaiset vakaajat ostaa. vallilasta sais kyllä pikkiriikkisen tuhdimmat ja jämäkämmät, mutta helpommalla saa kun kl- varaosista tai metroautosta tilaa... =)

          saahan tossa max kääntökulmaa sen rajoitettua hivenen lisää, kun hitsaa pikku nöölit stopparitappien päähän, niin ei sit osu vakaajiin gummit eikä katsastustirehtööri valita
          käyttis Honda CR-v
          .... MR2
          ----------------------------
          ex v40 t4; E38 740ia; 2l tbo s40; 406 hdi ; 635csi remmi (varkaiden tuhoama)

          Comment

          • e24
            Bimmer Fanatic
            • Jan 2005
            • 628

            #6
            M635:n vakaajat meni sitten tilaukseen =)
            kattotaan sit rupeeko ottaa renkaisiin kii vai ei.
            käyttis Honda CR-v
            .... MR2
            ----------------------------
            ex v40 t4; E38 740ia; 2l tbo s40; 406 hdi ; 635csi remmi (varkaiden tuhoama)

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎